Aihe: Ehdotuksia kitaran ulkonäköön
1
Antti1
24.07.2005 15:31:01
Omaan kepukkaan pitäisi keksiä joku mainio toteutustapa. Oisko teillä tarjota sellaista?

Body on siis muodoltaan PRS:n kaltainen, mutta muutamia eroja löytyy. Materiaalina on mahonki. Kanteen tulee loimukoivuVIILU, jonka sitten petsaan violetiksi. Päälle tulee luonnollisesti lakka.

Ongelmana on toi bodyn sivut ja takaosa. Miten ne toteuttaisi? Petsaamalla? Maalaamalla? Millä värillä? Miten piilotan viilun reunan, jos petsaan? Reunalistat eivät tule kyseeseen bodyn muodon takia, mun taidoilla ainakaan.

Ehdotelkaa jotain. Kaikki härskeimmätkin ideat kannattaa listata.
"What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father
Antroid
24.07.2005 17:30:56
Jätä naturaaliksi pohja ja sivut. Näyttää mahonki hyvältä violetin kanssa. Ainakin kaikki ne PRS:t joissa moinen yhdistelmä on ollut ovat hyvinkin hyvänkin näköisiä olleet.
Juzzu
24.07.2005 20:13:58 (muokattu 24.07.2005 20:15:10)
Reunalistat eivät tule kyseeseen bodyn muodon takia, mun taidoilla ainakaan.

Mitäs ihmeellistä PRS:n muodoissa on etteikö reunalistat siihen saisi, helpostikin...? Ainut paikka on soololoven reuna jossa listan kanssa joutuu kikkailemaan. Siinä pitää ehkä työjärjestys miettiä kunnolla valmiiksi, ehkäpä lista paikalleen ennen loven "luiskan" lopullista viimeistelyä, niin saa listan häivytettyä nätisti luiskaan.
Ponkkolaala piu
Antti1
25.07.2005 09:36:06
Mitäs ihmeellistä PRS:n muodoissa on etteikö reunalistat siihen saisi, helpostikin...? Ainut paikka on soololoven reuna jossa listan kanssa joutuu kikkailemaan. Siinä pitää ehkä työjärjestys miettiä kunnolla valmiiksi, ehkäpä lista paikalleen ennen loven "luiskan" lopullista viimeistelyä, niin saa listan häivytettyä nätisti luiskaan.

Joo, siis kyllä tuo PRS:n muodoilla menisi vielä, mutta mulla on kaikenlaista muutakin pikkukivaa tuossa. Esimerkiksi plekukädelle se pyöristys reunassa. Saisihan nuo tehtyä, jos oikein alkaisi väsäämään, mutta epäilen lopputuloksen miellyttävyyttä suuresti. Tosin, yrittänyttä ei laiteta. Saatan ehkäpä koittaa myös noita listoja, jos uskallan...
"What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)