Aihe: Putkiradion rakennussarja
1
Johnny99
03.08.2005 22:21:57
Onko kellään tietoa mistä löytäisi putkiradiojen rakennussarjoja. Ihan mielenkiinnosta tuollaisen voisi värkätä jos jostain löytyisi.
OSTAN stratocasterille kovan kotelon
SirElwood
03.08.2005 22:24:45
Onko kellään tietoa mistä löytäisi putkiradiojen rakennussarjoja. Ihan mielenkiinnosta tuollaisen voisi värkätä jos jostain löytyisi.

Kirpparilta vanha radio (kannatanee etsiä sellainen jossa on ula), ja siihen etsit jostain vaikka radiomuseosta tms. huolto-ohjeen... Tai kyselet niitä huolto-ohjeita täällä M.net:ssä. :)
Johnny99
03.08.2005 22:41:04
Mulla on kyllä kaksikin vanhaa 50-luvun radioa kotona. Toinen toimii, toinen ei (vielä). Mutta kun noita en haluaisi tuhota vaan säilyttää ne alkuperäisinä.

Nyt olisikin tarkoitus tutustua näihin ja rakentaa radio/vahvistin oman maun mukaan. Siis vahvistimien rakennussarjatkin kelpaavat ja mielellään stereo. Siis jotain uraltone-tyyppistä, mutta radio- ja CD-rintamalle.
SirElwood
03.08.2005 22:49:24
Mulla on kyllä kaksikin vanhaa 50-luvun radioa kotona. Toinen toimii, toinen ei (vielä). Mutta kun noita en haluaisi tuhota vaan säilyttää ne alkuperäisinä.

Nyt olisikin tarkoitus tutustua näihin ja rakentaa radio/vahvistin oman maun mukaan. Siis vahvistimien rakennussarjatkin kelpaavat ja mielellään stereo. Siis jotain uraltone-tyyppistä, mutta radio- ja CD-rintamalle.

Ainakin vellman:lla on jotain putkivahvistin sarjoja. Ovat törkeän kalliita, ainakin mun mielestä. http://www.velleman-kit.com/ Sieltä vaikka K4040.
Johnny99
03.08.2005 23:29:56 (muokattu 04.08.2005 19:22:01)
Kattelin kyllä noita vellmanin vehkeitä, mutta maksavat > 1000€.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)