Vousku 14.07.2005 08:27:12 | |
---|
Onkos kukaan m-nettiläinen rankennellut tuollaista peliä? http://www.madamp.biz/a15mk1.htm Poltteet olisi kovat tuon tilaamiselle, ja mietinkin, että onko se oikeasti noin kova mitä ääninäytteet antaa ymmärtää. Ja tietysti kaikki aiheeseen liittyvä käytännönkokemukseen perustuva tieto olisi paikallaan, jos joku tosiaan on tuollaisen kanssa touhannut? Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun sitä voi tehdä myös itse? |
SirElwood 14.07.2005 12:03:46 (muokattu 14.07.2005 12:07:07) | |
---|
Minäkin suunnittelin pidempään tuolta tilaamista, tosin tätä vahvistinta katselin: http://www.madamp.biz/m15mk1.htm Hinta ei ainakaan olisi paha, mutta näyttää siltä, että ainakin potikat olisi jotain radiohm kamaa, eli ei mitään parasta mahdollista laatua (muovisia). Jostainhan se edullinenkin hinta koostuu, ja minusta tuntuu, että noissa ei ihan top1 laatua osat ole. Laadukkaat muuntajatkin maksavat lähes mansikoita (esim. Hammond ulostulomuuntaja 2*6v6 n.70-80€)... Korjatkaa nyt ihmeessä jos olen väärässä, tämä oli vain tällaista pohdintaa... Omalta kohdalta päädyin siihen, että rakennan ikuisuusprojekti Champ:n loppuun niin laadukkaista osista kun mahdollista... Joskus kun on rahaa. :) EDIT: Niin, hintahan ei aina kerro laatua. Halpa voi olla hyvää ja kallis kuraa. Ota tästä nyt sitten selvää. :) |
spm 14.07.2005 12:40:53 | |
---|
Edullisista osista tuo tosiaan on kasattu, mutta siitähän tuo halpa hinta muodostuukin. Potikat, kytkentälevyt, johdot, jakit, putkien kannat on sitä halvinta mahdollista. Ulostulo muuntaja on kyllä hammond. Hyvin nuo on kyllä suunniteltu ja saundillisesti hyvän kuuloisia rakennussarjoja ( ainakin hintaan suhteutettuna!) Meikäläisen madamp HO 5W sarjasta löytyy jotain täältä. http://personal.inet.fi/koti/spm/Leevi/index.htm |
miredritr 15.07.2005 10:04:26 | |
---|
Pitääkös tuolta tilatessa maksaa vielä arvonlisäveroa? |
spm 15.07.2005 21:22:52 | |
---|
Pitääkös tuolta tilatessa maksaa vielä arvonlisäveroa? EI ! |
adretlan 11.08.2005 12:05:18 | |
---|
Ku mulla nyt on tua englannintaito mitä on, niin kuinka tuo maksaminen hoidetaan? On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Tim 11.08.2005 12:15:36 | |
---|
Ku mulla nyt on tua englannintaito mitä on, niin kuinka tuo maksaminen hoidetaan? Näemmä EU:n sisältä onnistuu tilisiirtona. Kannattaa omasta pankista kysellä. Tilinumerot oli tuolla sivulla. Pitää itse maksaa siirtokulut. Tai www.moneybookers.com :in kautta luottokortilla. Tota en oo kyllä käyttäny koskaan, mutta luultavasti toimii samoin kuin paypal. Eli tonne kai tungetaan jollain luottokorttilomakkeella rahaa omalle 'tilille' ja sitte heitetään se tuon saajan 'tilille'. |
charvette 11.08.2005 13:59:44 | |
---|
Tilasin itse tuon M15Mk1 kit:in ja maksoin sen moneybookersin kautta. Palvelun kautta sain viitenumeron ja moneybookersin suomalaisen tilinumeron eli maksu sinne ja vei muistaakseni 1-2 päivää, että raha näkyi mb:n webbi-palvelussa ja sieltä sitten siirto madampille. Helppoa. Pitää vain muistaa lisätä se pieni summa joka tapahtumaa varten. Näemmä EU:n sisältä onnistuu tilisiirtona. Kannattaa omasta pankista kysellä. Tilinumerot oli tuolla sivulla. Pitää itse maksaa siirtokulut. Tai www.moneybookers.com :in kautta luottokortilla. Tota en oo kyllä käyttäny koskaan, mutta luultavasti toimii samoin kuin paypal. Eli tonne kai tungetaan jollain luottokorttilomakkeella rahaa omalle 'tilille' ja sitte heitetään se tuon saajan 'tilille'. |
adretlan 15.08.2005 15:06:06 (muokattu 15.08.2005 18:38:20) | |
---|
Kuinka paljon tulis puut maksamaan nuppiin ja kaappiin. Noin suurinpiirtein. Ajattelin maalata ne jollakin mukavalla värillä, niin sais vähän taiteella. Ja tietysti tärkeämpi syy: pääsee halvemmalla. Muuten hintaa tulis 312.80euroa (sarja plus elementti) ja siihen vielä postituskulut. EDIT: Kohta kyllä pitää pistää tuo tilaukseen. Kädet jo täräjää. :D On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
arppah8 16.08.2005 03:16:11 | |
---|
Prkl, nyt iski GAS tuohon a15mkI-malliin. No, vastahan tässä on parin kuukauden sisällä vaihdettu kitarat, etuaste ja kaappi.. Nudge nudge wink wink... say no MORE! |
Bee-äf 16.08.2005 13:35:13 | |
---|
Kuinka paljon tulis puut maksamaan nuppiin ja kaappiin. Noin suurinpiirtein. Ajattelin maalata ne jollakin mukavalla värillä, niin sais vähän taiteella. Ja tietysti tärkeämpi syy: pääsee halvemmalla. ¨ Jos jotain 4x12-kaappia alkaa väsäämään, niin se ei itse tehtynä tule kovin halvaksi. Joku ihan pikku loota on sitten eri asia. Nuppi kannattaa ehdottomasti tehdä itse jos työkalut vähääkään pysyy käsissä. Tuommoiset vintagevehkeet maksaa kaupassa maltaita. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
adretlan 16.08.2005 15:23:14 | |
---|
Jos jotain 4x12-kaappia alkaa väsäämään, niin se ei itse tehtynä tule kovin halvaksi. Joku ihan pikku loota on sitten eri asia. Nuppi kannattaa ehdottomasti tehdä itse jos työkalut vähääkään pysyy käsissä. Tuommoiset vintagevehkeet maksaa kaupassa maltaita. No 1x12" ajattelin. Enempään ei riitä rahat. Tottakai siitä kaapista pitää silti tehdä riittävän miehekkään kokoinen. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Tim 16.08.2005 16:01:22 | |
---|
No 1x12" ajattelin. Enempään ei riitä rahat. Tottakai siitä kaapista pitää silti tehdä riittävän miehekkään kokoinen. Yksi vaihtoehto tuossa tilanteessa on tehdä 2x12" kaappi, mutta jättää toinen reikä tyhjäksi. Tuo on kuulemma ihan käyttökelpoinen sinällään. Ja on mahdollisuus ostaa toinen elementti kun on taas rahoissaan. Itse päädyin kompaktiin 1x12:een kun ei asunnossa tuota tilaa liikoja ole. Saati lisämöykän tarvetta. |
Mike M. Hiirenloukku 17.08.2005 22:13:57 | |
---|
Kyllä tuo soundaa minulle niin kivalta että en meinaa pysyä housuissani! Melkein, jos vaan siis mitenkään pystyisin rahotuksen järjestämään, niin kyselemättä pätkäyttäsin tuolta sarjan ja sille sitten 2x12 kaapin. That's the spirit - Tuo on pirtua. |