simosiili 21.08.2005 14:56:10 | |
---|
Elikkä minnehän kannattaisi viedä kitara, paikalliseen musaliikkeeseen kun en luota.. Kitara on siis washburn wi64, ja yläsatulasta on lohjennut pala, liian paksujen kielien takia ilmeisesti. Rahaa en aivan törkeästi tähän aio laittaa mutta jonkin verran. Harkinnassa ovat myös mikkien vaihdot ehkä kent armstrongin high output mikkeihin jotka omistan. Eli laitan nyt listan asioista. Uusi satula asennettava. (ehkä teetettävä) Tallaa hiukan säädettävä Ja mikäli urakka ei ole kallis, myös uudet mikit kiinni Asuinpaikka: Kotka - miel. kotka-hki-kouvola-lahti akselilla "korjaaja" sekavaa tekstiä, mutta minkäs voi kun inssin jännittää;) Itse ei huvita alkaa hommaa tekemään.. roknroll |
Haku Robotti 21.08.2005 21:39:46 | |
---|
Uusi satula asennettava. (ehkä teetettävä) Tallaa hiukan säädettävä Ja mikäli urakka ei ole kallis, myös uudet mikit kiinni Jos saa kysyä, niin mikä on kun et luota musakauppaan? Tuskin sitten luotat tällaiseen intomieliseen fanaattiseen harrastajaankaan. Tosin, olen tehnyt mm. tuollaisia hommia omiin kitaroihin monesti, joten uskaltaisin niitä tehdä muillekin. Jos oikealle korjaajalle viet sitten vaikka Helsingissä, ei kannata alle satasen luulla selviävänsä, luulisin. "Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa 15.8.05. |
simosiili 21.08.2005 21:47:09 | |
---|
Jos saa kysyä, niin mikä on kun et luota musakauppaan? Tuskin sitten luotat tällaiseen intomieliseen fanaattiseen harrastajaankaan. Tosin, olen tehnyt mm. tuollaisia hommia omiin kitaroihin monesti, joten uskaltaisin niitä tehdä muillekin. Jos oikealle korjaajalle viet sitten vaikka Helsingissä, ei kannata alle satasen luulla selviävänsä, luulisin. niin paljon paskaa kokemusta tästä kyseistä musaliikkeestä. roknroll |
Haku Robotti 21.08.2005 22:02:46 (muokattu 21.08.2005 22:15:03) | |
---|
Uusi satula asennettava. (ehkä teetettävä) Pitääkö olla luusatula? Voisin sellaisenkin tehdä. EDIT: Ennen kuin muut ehtivät, verottaja kiinnostuu vasta yli 700€ sivutuloista kuukaudessa! Se on fakta. Se on anopilta tarkistettu. Se on verokarhu. "Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa 15.8.05. |
SirElwood 21.08.2005 22:55:57 | |
---|
niin paljon paskaa kokemusta tästä kyseistä musaliikkeestä. Ai sullakin? :) |
niskel 22.08.2005 17:50:28 | |
---|
Jos saa kysyä, niin mikä on kun et luota musakauppaan? Tuskin sitten luotat tällaiseen intomieliseen fanaattiseen harrastajaankaan. Tosin, olen tehnyt mm. tuollaisia hommia omiin kitaroihin monesti, joten uskaltaisin niitä tehdä muillekin. Jos oikealle korjaajalle viet sitten vaikka Helsingissä, ei kannata alle satasen luulla selviävänsä, luulisin. Oeschilla taitaa maksaa satulan vaihto noin 54e + olikohan 7e itse osa teetettynä hänellä. Tuo tallan säätely taitaa kuulua niihin perustrimmaus juttuihin, eli 36 e siiten vielä päälle. Ei enään trankkua tähän taloon. |