Heikkimato 31.08.2005 16:13:19 | |
---|
Tuli yritettyä männä maanantaina päästä oulu-opiston(työväenopisto) kitaranrakennuskurssille. Olin paikalla puol tuntia ennen annettua aikaa, mutta jonossa oli jo edellä arviolta 40 kitaranrakentajaa, ja taakse tuli vielä kymmenkunta. Eipä siinä juhliin ollut aihetta kun 14 ensimmäistä pääsi kurssille ja muilla oli edessä 0,7 litrainen psykoterapia.. (jää näköjään oma RG rakentamatta) Että mahtaneeko joku tietää oulussa/lähitienoilla järjestettävän vastaavanlaisia kursseja? Omin päin lienee minunlaisen teoreetikon turha alkaa näpläämään, eikä olis paikkaa saati tarvittavia työkaluja. |
jutimone 01.09.2005 17:25:44 | |
---|
Että mahtaneeko joku tietää oulussa/lähitienoilla järjestettävän vastaavanlaisia kursseja? Omin päin lienee minunlaisen teoreetikon turha alkaa näpläämään, eikä olis paikkaa saati tarvittavia työkaluja. Amfisoundin pojat järjestävät Kiiminkijoken opistolla (Haukipudas) kitaranrakennus kurssin jossa voi tehdä Telen/Straton/P-basson Olikohan web osoite www.kiiminkijoenopisto.fi tai jotain sinnepäin. -Juha |
jutimone 02.09.2005 09:51:54 | |
---|
Näytti olevan täynä tuokin kurssi: > >119801 SÄHKÖKITARAN RAKENTAMINEN >Oppilasmaksimi: 10 Ilmoittautuneita: 10 Lisäksi varalla >henkilöitä: 3 > >Opettaja: Sampo Leppävuori ja Tomi Korkalainen >Perustiedot ja -taidot soitinrakentamisesta. Voit valmistaa >Telecaster- tai Stratocaster- mallisen kitaran sekä Jazz- tai >Pecision -mallisen bassokitaran . Kurssilaisilla oltava >valmiudet käsityövälineiden ja -koneiden käyttöön sekä >harrastuneisuutta puutöihin. Tarvikkeet ja materiaalit >maksavat n. 300 €, joita saa ohjaajien kautta. > >Paikka: Haukiputaan yläaste >Päivä, kello ja aika: to 18.00.21.00,22.9.2005- 6.4.2006 >Kurssimaksu 80,00 / Tunteja 88 > |
PasiB 03.09.2005 09:11:57 | |
---|
Tuli yritettyä männä maanantaina päästä oulu-opiston(työväenopisto) kitaranrakennuskurssille. Olin paikalla puol tuntia ennen annettua aikaa, mutta jonossa oli jo edellä arviolta 40 kitaranrakentajaa, ja taakse tuli vielä kymmenkunta. Eipä siinä juhliin ollut aihetta kun 14 ensimmäistä pääsi kurssille ja muilla oli edessä 0,7 litrainen psykoterapia.. (jää näköjään oma RG rakentamatta) Että mahtaneeko joku tietää oulussa/lähitienoilla järjestettävän vastaavanlaisia kursseja? Omin päin lienee minunlaisen teoreetikon turha alkaa näpläämään, eikä olis paikkaa saati tarvittavia työkaluja. Ai sinäkin kävit jonottamassa. Aika turhauttavaa ja minusta näytti että jonon kärkipäässä olleet kaverit oli aika tuttuja keskenään, olivat varmaan ennenkin olleet kurssilla ja tiesivät halukkaiden määrän. Ensi vuonna pitää olla kaksi tuntia ennen paikalla jos sitten onnistaisi. Mielestäni noille kursseille pitää etusija olla ensikertalaisilla. Kaikki mitä haluan tehdä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa. |
arkh 03.09.2005 13:29:12 | |
---|
Vahingosta viisastuu. Itse jäin viime vuonna katkerasti ensimmäiselle varasijalle, enkä päässyt kurssille. Tänä vuonna olin sitten ajoissa liikenteessä ja pääsin mukaan. Onhan siellä varmasti semmoisiakin, jotka ovat aikaisemmin olleet kurssilla. Mutta myös meitä jonotusta harjoitelleita. |