Aihe: Seetri
1
spyykko
27.08.2005 21:44:33

Tulipa ostettua Hakalasta tukeva lankku seetriä (brasilialaista) tarkoituksena rakentaa siitä lähitulevaisuudessa runko tuollaiseen PRS-Cort-Ruokangas -vaikutteiseen 2-sarviseen kaarevakantiseen sähkäriin.

Tavara vaikuttaa kuitenkin jonkun verran pihkovan. Olenko täysin lirissä seetrin pintakäsittelyn kanssa tuon pihkan takia, vai onko konsteja jolla pihkominen saadaan ennen petsiä / lakkaa pysäytettyä, vai pelaanko varman päälle ja teen rungon jostain muusta tavarasta?

On muuten hyvän hajuista puuta. Ei ihme että nimi on tuoksuva seetri :-)
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Puavali
27.08.2005 23:39:18
Tulipa ostettua Hakalasta tukeva lankku seetriä (brasilialaista) tarkoituksena rakentaa siitä lähitulevaisuudessa runko tuollaiseen PRS-Cort-Ruokangas -vaikutteiseen 2-sarviseen kaarevakantiseen sähkäriin.

Tavara vaikuttaa kuitenkin jonkun verran pihkovan. Olenko täysin lirissä seetrin pintakäsittelyn kanssa tuon pihkan takia, vai onko konsteja jolla pihkominen saadaan ennen petsiä / lakkaa pysäytettyä, vai pelaanko varman päälle ja teen rungon jostain muusta tavarasta?

On muuten hyvän hajuista puuta. Ei ihme että nimi on tuoksuva seetri :-)

Palio makso? Kuinka iso lankku? Missä semmoinen Hakala on?
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
spyykko
27.08.2005 23:41:15

Palio makso? Kuinka iso lankku? Missä semmoinen Hakala on?

Hakalan puutukku Lahdessa, koko ulkomuistista ehkä 50x170x1500, hintaa en nyt muista. Koko mun ostama satsi oli 80e, oliskohan tuon seetrin hinta ollut (vajaat) puolet siitä.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Haku Robotti
28.08.2005 21:37:47

Mitenköhän toimisi oksalakka? En ole kokeillut, tuli vaan mieleen.
"Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa 15.8.05.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)