Aihe: 4x10" kaapin ulkomitat
1
Tumppi38
22.09.2005 13:26:05
Morjens !
Mahtaisko jollain olla tiedossa tuon kaapin ulkomittoja ? Ajattelin tehdä 4*10" kaapin stereona eli laittaisin stanu kaappiin välilevyn ja 2*10" per puoli.

Terveisin: Tumppi38
Just an other Tinseltown Rebellion band....FZ
Volle
22.09.2005 15:32:55
Tästä teksistä ei kyllä oikein ilmene, mitä 4*10"-kaappia tarkoitit, mutta enpä mä olisi mittoja tiennyt yhdellekään. :)
Nam.
Puavali
22.09.2005 16:26:16
Sen kokoinen, kuin vanerista nyt sattuu saamaan.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
poppamies
22.09.2005 17:28:33

Sen kokoinen, kuin vanerista nyt sattuu saamaan.on sopiva koko. Ota sitten vielä huomioon että elementit sopii hyvin vaikka siihen tulee se väliseinä. Etulevyyn olisi hyvä jättää vähintään pari senttiä vaneria kaiutinreiän ympäri. Tällainen mitoitus on eräs lähestymistapa saada mahdollisimman pieni 4x10".
Toinen lähtökohta voisi vaikka olla nupin leveys.
Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY*
Tumppi38
23.09.2005 10:09:20
on sopiva koko. Ota sitten vielä huomioon että elementit sopii hyvin vaikka siihen tulee se väliseinä. Etulevyyn olisi hyvä jättää vähintään pari senttiä vaneria kaiutinreiän ympäri. Tällainen mitoitus on eräs lähestymistapa saada mahdollisimman pieni 4x10".
Toinen lähtökohta voisi vaikka olla nupin leveys.

Näinhän se taitaa olla. Täytyy käydä ostamassa elementit ja siitä sitten mittailla. Minä kun luulin että täältä löytyisi virittelijöitä jotka ovat keksineet ultimate 4*10" kaapin mitat PIM-särön ja uusherännäisheijastuksien osalta ;-)

No ei sitten tehdään kuten kaiutinfirmat, minimoidaan materialli ja maksimoidaan tuotto. Ei tosin taida tulla muuta tuottoa kuin ääni mutta menköön.

BTW: nuppi ja etunen räkkikokoa...
Just an other Tinseltown Rebellion band....FZ
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)