Definhel 30.07.2003 18:48:40 | |
---|
Niin tänne nyt onistuin itseni saamaan ja tuumasin että olisihan se ihan kiva tehdä jokunen kitara ja basso ja kukistaa Fender ja niin edelleen, mutta pistänkin tänne tälläsen jutun ja kysyn: "Koska aloitit skeba rakentelun?"-otsikko. Siis kuinka vanhana ja kuinka kauan sitten. John Wayne The Alamo
Crazy Horse Geronimo
I'll smoke a piece with you
Mind Body Heart and Soul
We got Rock and Roll
And there's nothing they can do. |
Safaweb 30.07.2003 20:52:53 | |
---|
Jos saa esittää lisäkysymyksen: Miten aloitit? Kävitkö jonkun kurssin tai jotain? "I wanna go back to England to a hearing doctor and say:
-Doctor, Long Beach fucked up my hearing!!!" - Bruce Dickinson, World Slavery Tour, Running Free -kappale, Long Beach, 4. päivä, 1985
Safaweb |
Miikathebest 30.07.2003 21:45:26 | |
---|
vajaa 3 vuotta sitten koulun käsityökerhossa. 7.luokalla. |
poppamies 31.07.2003 03:38:34 (muokattu 31.07.2003 04:01:19) | |
---|
Olisiko 8 vuotta sitten. Paikallisessa työväenopistossa ilmoitettiin alkavaksi samana vuonna, usko tai älä, seuraavat kurssit: Sähkökitaran rakennus, akustisenkitaran rakennus ja vielä Strato tyyppisen kitaran säätö kurssi! Straton säätökurssi jäi liian vähäisen kiinnostuksen takia pitämättä mutta muut kurssit on jatkunut näihin päiviin asti. Kun yritän muistella minkälaisia kitaroita siellä on tehty tulee ainakin seuraavat mieleen: Tele, Strato, Precision, Jazz Bass, Iceman, Danelectro, Warwick fretless 5-kielinen, 7-kielisiä customeja, Les Paul, Höfner tyyppisiä puoliakustisia jazzkitaroita, Martin'in dreadnught, klassisia konserttikotaroita, Maccaferrejä ja lukematon määrä customeja. Tuntuu aika uskomattomalta näinkin pienessä kaupungissa. Olemme kenties olleet etuoikeutettuja. Kiitokset kuuluu opettajille, Hatze'lle , Mela'lle ja Heikille! Tässä esimerkkeja Hatze'n omasta tuotannosta. http://www.ajl-guitars.com/"G-strings are for strippers" |
midprice 31.07.2003 09:22:40 | |
---|
Viime kesänä ja vieläkin on kesken, kun ei ole kerinnyt rakentelemaan. Body on valmis, kaula vaiheessa. Mitään kursseja ei ole tullut käytyä, kirjastosta vaan kirjaa lainaan. |
Tinmo 31.07.2003 21:10:14 | |
---|
sama juttu, 7. luokalla, kässän tunnilla. Se Oli virhe, koska en tiennyt skeboista mitään ja vielä vähemmän niiden tekemisestä, sen takia ekasta tuli täysi susi. Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
Miikathebest 31.07.2003 22:34:57 | |
---|
Olisiko 8 vuotta sitten. Paikallisessa työväenopistossa ilmoitettiin alkavaksi samana vuonna, usko tai älä, seuraavat kurssit:... Ohhoh oon kokoajan luullut, eetä ootko joku säälittävä räpeltejilä, mutta tulee vähän R E S P E C T iä nyt. Vedin ehkä liian hätäisiä johtopäätöksiä. |
Jormaz 31.07.2003 22:38:10 | |
---|
Joululomalla aloitin. Kesken on. Back to the 80's |
Billsner 31.07.2003 23:34:36 | |
---|
En ole vielä aloittanut, mutta toivottavasti saan joskus aloitettua. |
saara. 01.08.2003 14:51:21 | |
---|
no niin. nyt saa nauraa noviisille..parin viikon päästä alkaa tämän tytön soitinrakentelu-ura. eri asia, minkä pituinen, mutta sen näkee sitten. odotukset ovat kyllä korkealla. olen rakentanut yläsävelsarjahuilun, mutta siitä on vuosia aikaa. hmm. [who follows his time is already behind it] |
Jormaz 01.08.2003 18:33:51 | |
---|
no niin. nyt saa nauraa noviisille..parin viikon päästä alkaa tämän tytön soitinrakentelu-ura Har har har, eikun, rakenna mulle kukkopilli! Back to the 80's |
Jormaz 01.08.2003 18:35:14 | |
---|
Kuinka moni teistä osaa tehdä kukkopillivihellyksen? Back to the 80's |
Definhel 02.08.2003 19:27:05 | |
---|
Mikä halvattu on kukkopilli? John Wayne The Alamo
Crazy Horse Geronimo
I'll smoke a piece with you
Mind Body Heart and Soul
We got Rock and Roll
And there's nothing they can do. |
poppamies 02.08.2003 19:47:45 | |
---|
Mikä halvattu on kukkopilli? Älä välitä noista jotka kukkoilee pillinvihellyksellä. Anta toisten tehhdä savipilleja tai vaikkapa pajupillejä.Jatka sinä vaan kitaranrakentamista, "G-strings are for strippers" |
simosiili 13.08.2003 13:22:16 | |
---|
mitää kurssia...alotelin tos 15 vuotiaana...ja oon nyt tehny sitä flying v:tä jonki aikaa, ei oo valmis, mut se on oikees muodos, kaula on kiinni, ja sellasta, nyt sitä hiomista vielä...:P |
Haku Robotti 27.09.2005 14:58:16 | |
---|
776 päivää sitten oli kymmenkunta osallistujaa, olisko nyt PALJON enemmän? Aloitin reilu vuosi sitten, kun sain kierokaulaisen Landolan, ostin kaksi sähköskebaa 30e:llä, ja rakastuin Gibson Les Paulin muotoihin. Nyt tänä syksynä alkoi kurssi työväenopistossa... "Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa 15.8.05. |
midprice 27.09.2005 15:23:16 | |
---|
Mulla jäi kesken tässä threadissa aiemmin mainitsemani projekti. Nyt on uusi menossa kansalaisopiston kurssilla. Nettipäiväkirjakin rakentamisesta on rakentumassa samaa tahtia telecasterin kanssa. Vois valmistua vähän varmemmin tää uus projekti, kun on säännöllistä tuo rakentelu. |
atk 27.09.2005 16:02:23 | |
---|
Joskus 70-luvun alussa aloitin rakentelun tekemällä kitaran ja basson... ja rakenteluharrastus käynnistyi uudelleen viime kesänä, kun aloin rakentamaan "taas" bassoa. |
Fonisoul_ 27.09.2005 16:39:03 | |
---|
Itse aloitin harrastuksen kansanopiston puutyökurssilla muutama viikko sitten, ja kyllä, juuri näiden sivujen innoittamana. Strato on tulossa, teen päiväkirjasivut tuossa joskus. Soul with the capital "S"... |
saha 27.09.2005 17:34:37 | |
---|
Yritin aloittaa nyt, mutta rahoituspuoli kusi. Olen toki kotona modannut skebaani like a nut, mutta sitä ei lasketa. Varmasti tulen rakentamaan kitaran jos toisenkin. Ensi vuonna syksyllä kurssille. kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan." Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa." |