Aihe: Kitaran - maalaus
1
Notatol
30.09.2005 13:38:36
Mulla ois tossa vanha Yamahan Eg 112 (Strato mallinen) runko. On menny vähän huonoon kuntoon pitkässä käytössä.. Aattelin kokeilla sen maalaamista. Joten onko kenelläkään tietoa miten maalaaminen onnistuu? Kannattaako edes itse yrittää? Ja minkälaisilla tekniikalla? Ei taida perinteinen pensselillä vetely onnistua? :) Mistä maalit/millaiset ja minkä hintaisia?.. Valkoiseksi ajattelin maalata kyseisen rungon. Joten kitara fiksarit pistäkääpä neuvoja!
jarmos
30.09.2005 13:42:44
Mulla ois tossa vanha Yamahan Eg 112 (Strato mallinen) runko. On menny vähän huonoon kuntoon pitkässä käytössä.. Aattelin kokeilla sen maalaamista. Joten onko kenelläkään tietoa miten maalaaminen onnistuu? Kannattaako edes itse yrittää? Ja minkälaisilla tekniikalla? Ei taida perinteinen pensselillä vetely onnistua? :) Mistä maalit/millaiset ja minkä hintaisia?.. Valkoiseksi ajattelin maalata kyseisen rungon. Joten kitara fiksarit pistäkääpä neuvoja!

Kokeileppa tuota HAKUA.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
Notatol
30.09.2005 14:45:49
ei toimi :/
ktvr
30.09.2005 15:26:26
ei toimi :/

kokeileppa uuden hakukoneen testiversiota
Hannu H.
01.10.2005 17:28:34

kokeileppa uuden hakukoneen testiversiota

No se nyt toimii vielä huonommin. Löytyy jotain kirjoituksia vuodelta kivi ja nakki...
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Johnny99
01.10.2005 17:35:41
Kai silloinkin on kitaroita maalattu
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)