Olen saanut käsiin HM-2 pedaalin, josta on ryöstetty jakit ja patteri "plugi". Ongelma on seuraavanlainen. Minulla on 7 kpl piirilevyltä lähteviä johtoja, eikä hajuakaan mihin niitä pitäisi kytkeä :) Voisiko joku ystävällinen sielu/ko. pedaalin omistaja valaista tietämätöntä.. Älkääkä tarjotko schemoja, löytyy jo. ei tuonut juurikaan apua. |
Violetti+musta(plevyltä) = jalkakytkin Valkoinen = Output-plugi (maadoittaa rungosta näköjään) Ruskea=Input musta(Patteri)+keltainen inputiin kytkimeen, Musta(Plevy) inputin maahan. Voit liittää kaikki kolme Inputin maahan, mutta tuloksena syö batteryä. Punainen ja sininen virtaliittimeen (+/-). Myös patterin punainen, mutta liittimessä pitää olla kytkin. Jos alkuperäinen liitin tallella, niin siihen vapaaseen nastaan. Olikos sekavaa. EDIT: näin ainakin tässä siis, en ota vastuuta heh.. Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole maistamassa sitä, minkä värinen se silloin on? |
Violetti+musta(plevyltä) = jalkakytkin Valkoinen = Output-plugi (maadoittaa rungosta näköjään) Ruskea=Input musta(Patteri)+keltainen inputiin kytkimeen, Musta(Plevy) inputin maahan. Voit liittää kaikki kolme Inputin maahan, mutta tuloksena syö batteryä. Punainen ja sininen virtaliittimeen (+/-). Myös patterin punainen, mutta liittimessä pitää olla kytkin. Jos alkuperäinen liitin tallella, niin siihen vapaaseen nastaan. Olikos sekavaa. EDIT: näin ainakin tässä siis, en ota vastuuta heh.. Vastuu minun. Suuri kiitos. Huutelen täällä taas jos ja kun tulee jotain ongelmia... |