Aihe: Strato mallinen
1
jarmos
07.10.2005 19:43:59
No niin, nyt se sitten on tehty yleisön pyynnöstä?
aikaa meni tuollainen parikuukautta, mutta tulikin yllättävän hyvä soittaa ja jopa kuulostaa hyvältä.
http://jarmos.kaverit.org/jarmos09.html
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
palomaeki
07.10.2005 20:06:16
Ohoh.

Oletpas hienoja kitaroja rakentanut.
Epiphone Les Paul Special II. Paska kitara, mutta miehekkäät bendaukset.
vrajala
07.10.2005 20:09:25
No niin, nyt se sitten on tehty yleisön pyynnöstä?

Heh, hyvä syy. Tosin oon mäkin miettinyt straton tekemistä ihan vaan siksi että olisin sitten tehnyt sellasen. Hölmöä?

Mutta hieno strato. On se jännä kuinka pienillä asioilla soittimen ilmettä voi muuttaa. Ensimmäiseksi pisti silmään otelautamerkkien puuttuminen. Toimii vaahteralaudan(kin) kanssa nätisti. Toinen olivat nuo huulipunakuoriset mikit. Kokonaisuus miellyttää ainakin mun silmää kovin vaikken mik'n stratofani olekaan.
Sinne meni. Viuh.
jarmos
08.10.2005 09:34:48
Heh, hyvä syy. Tosin oon mäkin miettinyt straton tekemistä ihan vaan siksi että olisin sitten tehnyt sellasen. Hölmöä?

Mutta hieno strato. On se jännä kuinka pienillä asioilla soittimen ilmettä voi muuttaa. Ensimmäiseksi pisti silmään otelautamerkkien puuttuminen. Toimii vaahteralaudan(kin) kanssa nätisti. Toinen olivat nuo huulipunakuoriset mikit. Kokonaisuus miellyttää ainakin mun silmää kovin vaikken mik'n stratofani olekaan.

Itse asiassa en minäkään mikään strato fani ole, mutta ns. yleisön pyynnöstä?
Kuitenkin siitä tuli yllättävän hyvä, eli kaula joka on kitaran tärkein osa tuli loistava, eli hyvä.
No jos joku ei tajuu niin kysyköön?
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
pjl
08.10.2005 12:21:51

No kysytään: Mistä saisi hyvän "templaten" kaulaprofiilin tekemiseen? Eli siis jonkinlainen malli kaulan takaosan pyöristyksistä vaikka 1. nauhalta ja 12. nauhalta?
jarmos
08.10.2005 12:25:37
No kysytään: Mistä saisi hyvän "templaten" kaulaprofiilin tekemiseen? Eli siis jonkinlainen malli kaulan takaosan pyöristyksistä vaikka 1. nauhalta ja 12. nauhalta?

No eiköhän se ole sun kädessä, sen mukaan itse teen enkä minkään standardin mukaan, itsehän sillä soitan.
pjl
08.10.2005 12:37:34

Niihän se taitaa mennä. Kiva vaan olisi saada joku toimivaksi todettu referenssi kun ensimmäistä kaulaa höyläilee...
McNulty
08.10.2005 12:42:39
hienoja soittimia... yksinkertaisen kauniita ja nättejä.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
ninos
08.10.2005 12:47:13

voi jehna, jotkut vaan osaa ja jaksaa :) ei mutta kyllä noissa on silmänruokaa! :o
Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Jukka-Pekka #3.
Hohhoijaa
08.10.2005 19:01:05
Kaunis kitara.
Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
Fisher
08.10.2005 19:23:40
Nuo pallon muotoset mikit on hiton hienot.
kato
08.10.2005 19:38:09

Jos Les Paulit on komeita, niin tuo on kaunis, oikein silmiä hivelee.
Kiivas on tahti ja jälki upeaa. Onnittelut.
Yritetään tulla perässä, vaikka vähän hitaammin :)
LamaAjanElvis
08.10.2005 20:19:07
On kyllä pirun hieno kitara!
Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)