Aihe: Electrosonic SBS -mikit
1 2 3
balzary
19.07.2005 10:30:06 (muokattu 19.07.2005 21:13:26)

http://www.electrosonic.szm.sk/

ylläolevan saitin mikeistä ei kukaan ole varmaan kuullut, mutta tuonne lähtee kimppatilaus jossain vaiheessa. saittia ylläpitää slovakialainen heebo, joka tekee kitara ja bassomikkejä. itselläni on Neuserin bassossa ko. mikit, ja ovat todistetusti hyvät. Esim vuonna 2003 Neuser laittoi sbs-mikit kaikkiin Frankfurtin musiikkimessuille vietyihin bassoihin.

hinnat ei ole pahat (hinnasto excel-tiedostona linkistä "ceny v SK", slovakian korunan kurssi on noin 38Sk/euro).

tämä tällaisena etukäteisvaroituksena, jos kiinnostuneita löytyy, niin syksyllä tilaus sisään. sivuja ei ilmeisesti ole englanniksi, mutta mä voin tulkata tarvittaessa.

jos on kysyttävää/kiinnostusta, kirjoittakaa tähän ketjuun. tulkkaan sitten ongelmakohdat kerralla kaikille.

(postimaksut ei varmasti ole pahat, jos joku haluaa itsekseenkin tilata. en tiedä puhuuko tuo tyyppi englantia, voin jelpata myös yksittäistilauksissa tulkkauksen puolesta)

edit: sivut ei välttämättä toimi mozillalla
Teijo K.
19.07.2005 10:32:30 (muokattu 19.07.2005 10:38:24)

Löytyneekö 6-keliseen sbassoon?

Itse itselleen vastaten 100scxx malli vaikutti äkkiä sopivalta. Löydänköhän hinnan sille.

En löytänyt, hermot meni. Tuo 100scxx ja se kondranmikki vaikuttivat kiinnostavilta. Niille jos hinnan saisi tietää.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
balzary
19.07.2005 10:38:35

näköjään löytyy 4-6 kieliset bassot, 7-kieliset kitaratkin on hallussa. linkkisivuston perusteella suht moni tsekki-soitinrakentaja on käyttänyt noita mikkejä.
balzary
19.07.2005 10:41:22

En löytänyt, hermot meni. Tuo 100scxx ja se kondranmikki vaikuttivat kiinnostavilta. Niille jos hinnan saisi tietää.

kontrabeisille: 60e volumella ja jakilla
103 e elektroniikan ja ... korekciami... eq? kanssa.

6-kielisen mikit näytti kaikki olevan noin 30-34e
Teijo K.
19.07.2005 10:43:45 (muokattu 19.07.2005 10:57:08)

6-kielisen mikit näytti kaikki olevan noin 30-34e

No jummi, tuollainen kondrapeisimikki volumella ja jakilla ja se 100scxx olisi yhteensä saman mitä EMG mikki 6kieleiseen kustantaa. Hmmm. Kerralla kuntoon kaksi bassoa.

Niin eli kiinnostusta on, pistähän pikaviestiä kun/jos kimppatilaus joskus muuttuu todellisuudeksi.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
hemmo
19.07.2005 12:48:12

Oon meshissä.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Teijo K.
19.07.2005 15:46:54

Nonni.

Sbassomikeissä oli kahta mallia. Typ BA ja typ M. Mitähän eroa näillä on? Onko toinen niistä kenties aktiiviversio? Jos niin kumpi? Montahan patteria se syö kerralla?
-von Ranke.
balzary
19.07.2005 15:47:07

ja huom:

saa myös omien speksien mukaan tehtyjä mikkejä tilattua.
pardy
19.07.2005 15:49:10 (muokattu 19.07.2005 15:49:34)

Nonni.

Sbassomikeissä oli kahta mallia. Typ BA ja typ M. Mitähän eroa näillä on? Onko toinen niistä kenties aktiiviversio? Jos niin kumpi? Montahan patteria se syö kerralla?

Taisi siellä lukea että 9v jossai sarakkeessa.

ja huom:

saa myös omien speksien mukaan tehtyjä mikkejä tilattua.

Pirskales, mulle!
pardy
20.07.2005 17:44:09

Saakohan tuolta perus P ja J-mallisia mikkejä? Ei ainakaan ollut tuolla sivuilla valikoimissa, mutta luulisi että ovat sen verran peruskamaa etteivät ole sentään erikoistilaustavaraa.
Teijo K.
24.07.2005 21:51:58

Onkos tämä unohtunut? Niistä postikuluista oli puhetta tiedustella jossain vaiheessa???
-von Ranke.
pardy
24.07.2005 22:30:35

Onkos tämä unohtunut? Niistä postikuluista oli puhetta tiedustella jossain vaiheessa???

Eijo, ainakaa multa. Kysäileppä balzary sieltä että onko siellä tollasia PJ-settejä samalla ku kyselet niistä postikuluista.
balzary
24.07.2005 22:35:06

just pistettiin postia, kahellaan mitä vastaa
Teijo K.
25.07.2005 09:51:54

just pistettiin postia, kahellaan mitä vastaa

Mahtavaa, laskeskelin tuossa että mikäli postikulut ei ole kauheat, voisi nyt tilata sen kondramikin samantien ja miettiä myöhemmin sitä sbassomikkiä.
-von Ranke.
balzary
31.07.2005 20:52:43

tuli vastaus. tilauksen hintaa ei lähtenyt arvailemaan, ennenkuin kerrotaan mitä tilataan. en kyllä usko, että hirveästi on. tsekin /slovakian postimaksut on tosi halvat.

tekee mikkejä tilaajan speksien mukaan myös, joten jazz/precision onnistuu kans. rahat tilille, ja sitten se alkaa niitä väsäämään.

kuva heebosta näkyy muzikus-lehden tekemässä artikkelissa osotteessa:
http://clanky.muzikus.cz/clanek.php?id=4775

eli tarkan hinnan tietämiseksi pitäisi tietää kuka tilaa mitäkin. mä koitan jossain välissä kääntää noita bassomikkitekstejä tuolta sivuilta, niihinhän täällä lähinnä on ollut kiinnostusta.
Teijo K.
01.08.2005 16:17:38

tuli vastaus. tilauksen hintaa ei lähtenyt arvailemaan, ennenkuin kerrotaan mitä tilataan. en kyllä usko, että hirveästi on. tsekin /slovakian postimaksut on tosi halvat.

tekee mikkejä tilaajan speksien mukaan myös, joten jazz/precision onnistuu kans. rahat tilille, ja sitten se alkaa niitä väsäämään.

kuva heebosta näkyy muzikus-lehden tekemässä artikkelissa osotteessa:
http://clanky.muzikus.cz/clanek.php?id=4775

eli tarkan hinnan tietämiseksi pitäisi tietää kuka tilaa mitäkin. mä koitan jossain välissä kääntää noita bassomikkitekstejä tuolta sivuilta, niihinhän täällä lähinnä on ollut kiinnostusta.

Joo, no kattoo sitten syssymmällä, taisi mennä Turussa mikkeihin varatut rahnat sen siliän tien jätskiin ja silleen.
-von Ranke.
Wil-J
11.08.2005 19:41:13
No millos tilaus lähössä? Ottaisin parin jassomikkejä, kiitos!
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Teijo K.
12.08.2005 21:21:32 (muokattu 12.08.2005 21:22:20)

No millos tilaus lähössä? Ottaisin parin jassomikkejä, kiitos!

Elektromagnetické snímače pro kontrabas QA70R - pasiv

http://www.electrosonic.szm.sk/html/ahz.htm

1kpl
-von Ranke.
Vyötiäinen
12.08.2005 23:21:19
Minulla olisi mahdollisesti kiinnostusta noita mikkejä kohtaan. Kiinnostuksen kohteena kylläkin olisivat kitaramikit. Slovakia ei kyllä oikein taitu, joten muutamat kohdat taulukoista ovat hieman epäselviä.
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk." Alle satakiloiset punnitaan Kouvolassa?
hemmo
13.08.2005 10:46:37

Elektromagnetické snímače pro kontrabas QA70R - pasiv

http://www.electrosonic.szm.sk/html/ahz.htm

1kpl

Minulle myös 1 kpl. Kits.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)