Thomannilta koitin moista Y-kaapelia löytää, muttei löytynyt ei sitten millään. Joku kenties jossain päin Tamperetta havainnut moista piuhaa vai onko niitä edes olemassa? EDIT: Toinen vaihtoehto olis esmes sellanen adapteri, jossa on 3,5mm naarasreikä ja toisella puolella 2 kipaletta 1/4" uroksia. Pitäisi siis saada kytkettyä 3,5mm:n uros kahteen 1/4" naaraaseen. "Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?" |
Thomannilta koitin moista Y-kaapelia löytää, muttei löytynyt ei sitten millään. Joku kenties jossain päin Tamperetta havainnut moista piuhaa vai onko niitä edes olemassa? EDIT: Toinen vaihtoehto olis esmes sellanen adapteri, jossa on 3,5mm naarasreikä ja toisella puolella 2 kipaletta 1/4" uroksia. Pitäisi siis saada kytkettyä 3,5mm:n uros kahteen 1/4" naaraaseen. Tarkoittaako tuo 1/4"TRS tavallista 6,3mm plugia ? Jos niin eikös noita osia löydy joka elektroniikka kaupasta ? eikun kolvi kuumaksi.. Moon oikias, soot vääräs, soon kans vääräs.
Moomma oikias, tootta vääräs, noon aivan mettäs ! - MH |