Aihe: Projektin maalauttaminen!(tietoa)
1
okoranta
27.10.2005 12:00:16

Juu elikkä bassoprojekti olis maalausta vaille valmis. Väriksi olen ajatellut jotain tummaa Sunburst väriä+paksu lakka, mutta itsellä ei ole vehkeitä/ammattitaitoa tehdä tuollaista! tietääkö joku, kuka tällaisia tekisi tilaustyönä tai osaako joku teistä soitinrakentajista tehdä tällaista, jonkinlaista rahallista korvausta vastaan??

Laittakaa vaikka linkkejä, hintoja jne. tai ottakaa vaikka pikaviestillä yhteyttä, jos kiinnostusta/ammattitaitoa on tällainen suorittaa! itse tykkään basson soitettavuudesta,soundista ja mallista..tällähetkellä päällä vaaleanruskea petsilakka, mutta jotenkin tuntuu, että se tumma sunburst ois niinkuin viimeinen silaus!!
Elämäni on yhtä monoa, vaikka Stereo haaveissa -Yrtti-
Juzzu
27.10.2005 12:03:59
paksu lakka

Ihan mielenkiinnosta, miksi juuri paksu lakka?

tällähetkellä päällä vaaleanruskea petsilakka

Miten ikinä tuo uusi väri+lakka sitten toteututaankaan, niin muista kertoa tarkasti millä jasso on nyt lakattu. Ettei käy niin notta uudet ja värit kuplii lattialle.
okoranta
27.10.2005 12:20:29

Juu, sori, oli tarkoitus sanoa, että kova lakka, koska tuo basson puumateriaali(tuntematon) on aika pehmeää..

Ja päällä on kova huonekalulakka, johon on sekoitettu maaliliikkeessä väripatruuna, koodia en muista...vedetty kolme ohutta kerrosta siveltimellä päälle, (vähä niinkuin väliaikainen ratkaisu pahempien kolhujen estämiseksi..) Ja kun en asiantuntija ole, niin sanokaa, onnistuuko maalailut enää??
Elämäni on yhtä monoa, vaikka Stereo haaveissa -Yrtti-
spyykko
27.10.2005 12:22:49

kuka tällaisia tekisi tilaustyönä

Laittakaa vaikka linkkejä

http://www.lpkky.fi/ikata/soitinrakennus/soitinrakentajat.html

Tällaisissa hommissa hinta on todennäköisesti niin tapauskohtainen, että soita muutamalle rakentajalle ja kysy suoraan tarjous.

Pintakäsittely on työlästä ja tässä maassa työ maksaa. Puuvalmiin rungon hinta näyttää tuplaantuvan siinä vaiheessa kun se pintakäsitellään, joten mun arvaus on että useempikin satanen hommaan voi mennä.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)