Aihe: Rikkinäinen särö, mitenkäs huollon kanssa?
1
Penasol
29.11.2005 13:40:48

Näin käy aina silloin tällöin, kerran pari vuodessa. Kaivan siis kohta viisi vuotta sitten rikkoituneen Next Distortion X -säröpedaalini kaapin kätköistä ja unelmoin. Ostin tämän joskus halvalla, ja muistini kertoo soundin olleen jännä. Parasta tässä on "wave" -potikka, joka jotenkin muokkaa soundia siistimmästä rupiseen.

Sitten asiaan. Mikä ihme mahtaa olla vikana? Pedaali oli luvattomassa lainassa samassa kämpässä olevilla kösseillä, otin sen suoraan kitaran ja vahvistimen välistä ehkäpä pari tuntia heidän treeniensä jälkeen. Signaali ei mene läpi, mutta punainen ledi kyllä palaa. Ilmeisesti pedaali on mennyt rikki heidän treeniensä lopun ja meidän treenien alun välisenä aikana. Ehdotuksia? Taidanpa lähteä oikeastaan reenikämpälle tämän kanssa, vielä pitää kokeilla, josko jotain ääntä saisi kuuluviin.
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä" Hörörh, örh. AKKK#9
Aki
05.12.2005 03:37:26

Signaali ei mene läpi, mutta punainen ledi kyllä palaa.

Piuha rikki pedaalin sisältä? Potikka ei yhdistä? Tuo mulle ni mä korjaan.

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
Penasol
08.12.2005 10:12:51

Piuha rikki pedaalin sisältä? Potikka ei yhdistä? Tuo mulle ni mä korjaan.

-Aki.

Minnekkä?
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä" Hörörh, örh. AKKK#9
Aki
09.12.2005 02:38:20

Minnekkä?

Espooseen.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)