Eli tämä on varmasti tyhmä idea, mutta toimisiko kuitenkin. Eli minulla on: 9AC muuntaja (I =kuvaa virtajohtoa) I I I - tästä "varastaisin" johdolla, jonka itse olen rakentanut, eli I olen kolvannut siihen "pään" I X = muuntajan "pää" Eli tuosta puolesta välistä johtoa kuorisn pinnan pois ja liittäsin siihen kolvaamalla toisen johdon (jonka päässä on myöskin "pää"). Sitten sille johdolle tekisin samalla tavalla, eli puolestavälistä kuorisn johdtoa ja liitäisn uuden johdon samalla tavalla kuin ed. Ja tätä menetelmää toistaisin 5 kertaa, joten lopputuloksena olisi muuntaja, jostaa saa virtaa 6 pedaalille. Onko tämä aivan hullu idea? |
Tollasia jakopiuhoja saa ihan kaupasta, kympillä. Osat tohon maksaisi kuitenkin joitakin €&, on mielestäni ihan fiksua ostaa valmiina. Tuleepahan kerralla ehjä ja luotettava. Vaikka maahurinoita hieman saattaakin syntyä, kun olen pistänyt muuntajan samaan tökkeliin vahvistimen kanssa, ei kuultavaksi asti ole omassa lo/mid-gain järjestelmässä hurina päätynyt. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |