Aihe: Vox Pathfinderin etuasteesta säröpurkki
1
ninos
08.02.2006 15:50:25 (muokattu 08.02.2006 15:56:57)

Tosiaan, tuollainen idea tuli mieleen että väsäisin tuosta 10w Voxista erillisen pedaalin. Jos te "asiasta enemmän tietävät" neuvoisitte hieman minua ja antaisitte ideoitanne sillä olen aika poropeukalo elektroniikan suhteen.

Vinkkejä otetaan vastaan

E: Ja löytyyköhän mistään Pathfinder 10:lle kytkentäkaaviota.
Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Puavali
08.02.2006 16:21:22
Pathfinder? Vai Cambridge?
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
ninos
08.02.2006 16:24:06

Pathfinder? Vai Cambridge?

Jos herra osaa lukea niin Pathfinder (anteeksi). Mutta kun tuolla nurkassa se lojuu käyttämättömänä melkeinpä niin miksi ei ottaa hyötykäyttöön.
Puavali
08.02.2006 16:26:41
Jos herra osaa lukea niin Pathfinder (anteeksi). Mutta kun tuolla nurkassa se lojuu käyttämättömänä melkeinpä niin miksi ei ottaa hyötykäyttöön.

Kun Pathfinderissä ei ole etuasteessa putkea. Cambridgessa on.

En muuten osaa lukea.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
ninos
08.02.2006 16:27:37

Kun Pathfinderissä ei ole etuasteessa putkea. Cambridgessa on.

En muuten osaa lukea.

Niin ei olekkaan. Mutta eihän sen pitäisi asiaan vaikuttaa? :o
losli
08.02.2006 17:26:40
Tosiaan, tuollainen idea tuli mieleen että väsäisin tuosta 10w Voxista erillisen pedaalin. Jos te "asiasta enemmän tietävät" neuvoisitte hieman minua ja antaisitte ideoitanne sillä olen aika poropeukalo elektroniikan suhteen.

Vinkkejä otetaan vastaan

E: Ja löytyyköhän mistään Pathfinder 10:lle kytkentäkaaviota.

Suosittelen kyllä lämpimästi että et tuhoa sitä toimivaa vahvistinta tuon takia. Jos vielä olet vasta-alkaja. Pääset kuitenkin loppujen lopuksi helpommalla kun hankit jonkun helpon säröpurkin piirustuksen netistä ja hankit osat siihen. Osat maksaa halvimmillaan muutaman euron ja tuossa toisessa vaihtoehdossa pahimmillaan tuhoutuu koko vahvistin.

Lisäksi jos vaivaudut hankkimaan kunnollisia osia ja näät hiukan vaivaa, saat vielä paremmat särösounditkin kuin tuossa Vox:in purkissa. Ei silti, hyvä pelihän tuo on hintaisekseen ja kiva soundi omalla tavallaan. Samainen purkki on mullakin kotona.

Jos Voxia nyt on pakko räplätä niin tee siihen kanavan vaihtaja ja effektiloop. :-)

No itseppä päätät mitä Voxillasi teet.

Itse aloittelin säröjen kyhäilyn täältä:
http://www.geofex.com/Article_Folders/fuzzface/fffram.htm
"Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve."
ninos
08.02.2006 21:34:06

Suosittelen kyllä lämpimästi että et tuhoa sitä toimivaa vahvistinta tuon takia. Jos vielä olet vasta-alkaja...

Kyllä olen pedaaleja rakentanut ja tiedän elektroniikasta jonkin verran mutta koskaan en tarpeeksi :) Ja miettisin tuolla Voxilla pitkästä aikaa soittaessa että mitä jos ottaisin pelkän etuasteen siitä ja pistäisin sen pedaali-muotoon.
Mutta eteen tulikin ongelma sillä vahvistimessa on yksi piirilevy millä kaikki osat on. Sen takia tässä sitä kytkistä haenkin että tietää missä menee etuasteen ja päätteen raja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)