Aihe: Basson kaulan modauksesta
1
PasiB
30.03.2006 05:30:15 (muokattu 30.03.2006 13:44:20)
Tere.
Mielessä on käynyt omakuvan presarin kaulan modausprojekti seuraavaan malliin:
Nauhat uusiksi, reunalista kaulaan ja otelautaan helmiäisblokit.
Mahtaneeko kellään olla kokemusta tuommoisesta projektista?
Kaikki mitä haluan tehdä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa.
Juzzu
30.03.2006 08:21:56
Enpä ole itse tehnyt moista modausta, mutta huutelen nyt tähän jotain kun muut eivät ole vielä vastanneet. Meinasit siis itse nämä modaukset tehdä?

Nauhat uusiksi

Tämä onnistuu helposti. Tai "helposti". Mutta perus-juttuja kuitenkin, vanhojen nauhojen poistossa saanee olla tarkkana ettei revi otelautaa. Kts. faqit, pysyvät ja haku vanhojen ketjujen löytämiseksi.

reunalista kaulaan

Valmiiseen kaulaan ja otelautaan uran jyrsiminen listalle on kyllä paljon veemäisempää kuin tavallisesti. Mutta kyllä tuon pitäisi onnistua, itse tekisin sellaisen jyrsintätuen ja laakeriterällä päräyttäisin uran - syvyyden voi sovittaa sitten sen mukaan paljon kaulan reunassa on pystysuoraa reunaa. Ongelmaksi tulee lähinnä uran lopettaminen nätisti satulan päässä ja uran lopun pyöreys. Noh, pienellä taltalla käsin viimeistellen sitten...

ja otelautaan helmiäisblokit.

Samalla lailla kuin kokonaan alusta asti tehtynäkin. Vaahteraan upotusten tekeminen onkin sitten vähän tarkempaa hommaa verrattuna vaikka eebeniin, sillä liian isojen kolojen fillaus ei ole yhtä helppoa. Mutta tarkalla kädellä tuokin sujuu.Kts. faqit, pysyvät ja haku vanhojen ketjujen löytämiseksi.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)