Aihe: King-v projektiin tarttis mittoja
1
hullu_ukko
18.04.2006 17:11:05
Eli jos jollain sattuis tuollainen perus king-v lojumaan jossain niin voisiko pistää minulle muutamia mittoja kuten esim. rungon leveys ja paksuus.

Jos ketään kiinnostaa millainen kitara on suunnitteilla niin muutamia specsejä:

kitarasta tulee liimakaulainen.
Kaula: Vaahtera
Otelauta: Ruusupuu (24 nauhaa ja skaala 25.5'')
Runko: Leppä tai vaahtera loimuvaahterakannella
Väri: Gloss natural
Mikit: Kultakuorinen SD Jazz kaulaan ja kultakuorinen SD JB tallaan
Talla: Kullanvärinen tonepros Tune-O-Matic-talla ja string-trough body consturction.
Virityskoneisto: Schaller m6-locking (kullattu tietenkin)
Satula: Joku luusatula
Säätönupit: 1 volume 1 tone ja 3 way toggle switch
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Campylobacter
18.04.2006 19:10:45
Leveys haaroissa on 42,5 cm ja runko 4,5 cm paksu.
"sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband
herra47
18.04.2006 20:06:54
Mulla on kanssa työn alla king-v ja oon ottanu mittoja netistä otetusta kuvasta jonka oon suurentanu 1:1. Tossa jotain mittoja mutta jos joku kellä on ihan oikee KV ni vois varmistaa nää mitat etten puhu palturia... elikkäs pa***a.

-Rungon haarovälistä tallan harjaan 8cm
-Tallan harjasta takamikin reunaan 2,5cm
-Rungon leveys 24 nauhan kohdalta 11,7cm (HUOM 24,75" mensuurilla)
-Rungon leveys haarovälin kohdasta 29,3cm
-Tallasta 24 nauhaan 16,8cm (HUOM 24,75" mensuurilla)
-Rungon haarovälistä sarvien päähän ihan suoralla linjalla 28cm

Kuten huomaat mun kepista tulee lyhyemmällä mensuurilla joten muista nuo pari poikkeusta. Kannattaa ottaa Jacksonin sivuilta kuva ja suurentaa se 1:1 niin saat noihin sarvien kaariin sapluunan.
hullu_ukko
19.04.2006 15:08:38
kiitoksia. Kokeillaanpas nyt saada projekti tämän avulla etenemään. toisaalta kun ajattelee.. ei tuo 25.5 skaala mikään elinehto ole joten taidan mennä tolla 24.75 skaalalla.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)