Aihe: mikkikytkin gibsoniin
1
rytilahti
19.06.2006 12:47:54
Mikä olisi pomminkestävä mikkikytkin gibsoniin. Alkuperäinen kettuilee ja olen yrittänyt vähän säätää sitä mutta ei se oikein pelaa.
Jos joku osaisi pistää linkkejä. Uralilta en löytänyt.. enkä edes tiedä millä nimellä nuo mikkikytkimet löytyisi.
Ajattelinkin kun moni on tehnyt noita kitaroita niin tietää mitä kannattaa ostaa ja mistä. Paikallisista musiikkiliikkeistä ei ole hyviä muistoja. Kaveri sai joskus vaihdella parinkuukauden välein kytkintä omaan lespaansa kun myivät jotain kiina osaa vaan..
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
Puavali
19.06.2006 13:23:56
Mulla alkuperäinen kaipasi vai kärkien välin putsauksen. Siihen tosin vaadittiin kytkimen irrottaminen ja sen "kopan" purkaminen.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
fox
19.06.2006 13:28:22

Mikä olisi pomminkestävä mikkikytkin gibsoniin. Alkuperäinen kettuilee ja olen yrittänyt vähän säätää sitä mutta ei se oikein pelaa...

Switchcraftit on hyviä, samoin kuin ns."box"-tyyppiset _japsikytkimet_ eli joko Mitsut tai Nisshinit. Sulla on joku "vähän uudempi" Gibsoni ilmeisesti, niissä on ruvennu olemaan tuollasta itäisten maitten kytkintä kanssa.. Toki voi saada "soivan pelin" puhdistelemalla ja pikkusen taivuttelemalla, mutta se Switchcrafti on (yleensä) aikas ongelmaton vaihtoehto.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
rytilahti
19.06.2006 14:02:54
Switchcraftit on hyviä, samoin kuin ns."box"-tyyppiset _japsikytkimet_ eli joko Mitsut tai Nisshinit. Sulla on joku "vähän uudempi" Gibsoni ilmeisesti, niissä on ruvennu olemaan tuollasta itäisten maitten kytkintä kanssa.. Toki voi saada "soivan pelin" puhdistelemalla ja pikkusen taivuttelemalla, mutta se Switchcrafti on (yleensä) aikas ongelmaton vaihtoehto.

Joo, kuulemma 99, SG Standard. Pitää vaihtaa kokonaan ja jättää tuo alkuperäinen kytkin vaikka varalle, oon sitä jo taivutellut jne. mutta ei se kauaa yleensä pelaa...

pitääkin pistäytyä paikallisen soitinrakentajan pajalla. sieltä ei varmaan sutta myydä. Kiitoksia avusta!
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)