Aihe: Kaappimateriaalit
1
s.kakkanen
10.07.2006 00:39:33
Tere,

Niin, kaappia olen pykäämässä, kaiuttimet sun muut on tilattu uraltonelta, mutta
vielä uupuu puut. Koivuvaneria ja MDF:ää on paljon suositeltu, mutta kun mistään ei löydy hintatietoja! Jos joku ystävällinen sielu viitsisi jakaa kokemuksiaan
näistä materiaaleista, olisin kiitollinen.
EI artistien solvaamista. Ensinnäkin se loukkaa artistia ja toiseksi se loukkaa kaikkia kyseisen artistin faneja. Muusikoiden.net:issä jokainen artisti on yhtä arvokas ja artistin solvaaminen johtaa pahimmillaan väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoo
okabass
10.07.2006 04:07:49
Tere,

Niin, kaappia olen pykäämässä, kaiuttimet sun muut on tilattu uraltonelta, mutta
vielä uupuu puut. Koivuvaneria ja MDF:ää on paljon suositeltu, mutta kun mistään ei löydy hintatietoja! Jos joku ystävällinen sielu viitsisi jakaa kokemuksiaan
näistä materiaaleista, olisin kiitollinen.

Ainkin Lahdessa materiaali vahvistinnuppiin maksoi (18mm koivuvaneri) 20 eur.
Koko oli 2kpl 50cmx35cm ja 2kpl 35cmx35cm . Tuosta tulisi noin 0,6 m² joten 1m² maksaisi n. 33 eur . Eli ei kovin suuri menoerä.
s.kakkanen
11.07.2006 00:18:05
Tuosta tulisi noin 0,6 m² joten 1m² maksaisi n. 33 eur . Eli ei kovin suuri menoerä.

No joo! kävin puukeskukselta kyselemässä hintoja, ja halvin oli MDF, jota myytiin vaan "varastopaloina" tjsp. piti ostaa kerralla sellanen 1800mmx2400. 50 erkkiä sahauksen kera. Juma!
EI artistien solvaamista. Ensinnäkin se loukkaa artistia ja toiseksi se loukkaa kaikkia kyseisen artistin faneja. Muusikoiden.net:issä jokainen artisti on yhtä arvokas ja artistin solvaaminen johtaa pahimmillaan väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoo
Mikko Kankaanpää
12.07.2006 08:26:51

Puutavarassa kannattaa soitella pikkupuljut läpi. Itse olen saanut 18mm vaneria eräästä nimeltämainitsemattomasta erittäin pienestä navettapuljusta reilulla 10e/m2 sahattuna sopiviksi palasiksi.

Mielenkiintoinen paikka on myös Helsingissä "köyhien Stokka" eli Helsingin metalli ja rauta Tattarisuolla. B-laatua, ylijäämää yms löytyy edullisesti ja koska tavaran voi valikoida on laatu käytännössä samaa.

Mikko
http://www.uraltone.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)