Aihe: tele/strato osista kasaan?WD rakennusrarjat??
1
ministeri
30.06.2006 16:54:41

Stratoa tai teleä tekisi mieli. Olen miettinyt että voittaisiko siinä mitään että kasaisi sen itse. Jos halvimmat stratot alkaa siitä 340 euron kieppeistä ja halvimmista osista saisi tehtyä noin kolmen sadan pintaan jos ajattelisi vaikka dr.partsin puut: kaula 60e, body 50e ja siihen esim WD rakennussarjan mikit ja hardwaret 190e. Saisiko näin laadukkaamman vehkeen kuin jos ostaa sen halvimman Tokain?? Onko kellään kokemusta tai tietoa noista WD kamoista? Mitä muita rakennus sarjoja on suomessa saatavilla ja missä?
Usein se ei ole kiinni siitä mitä soittaa, vaan siitä mitä malttaa jättää soittamatta
Novac
30.06.2006 20:25:09 (muokattu 30.06.2006 20:28:55)

Tsekkaa mun omakuvasta itsetehty stratoni. Ne hardwaret on kaikki WD:tä. Ja hyvin toimii.

E: Mikit ajattelin vaihtaa esim. DiMarzion hiljaisempiin, koska noi mikit pitää välillä ihan järjettömän kuullosta pörinää. Muuten WD:n osat ovat tosi hyvää laatua, esim. talla ja elektroniikat. Mukana tulee myös kaikki tarvittavat ruuvit ja kaikenlaista roinaa.
ministeri
30.06.2006 22:12:50

Tsekkaa mun omakuvasta itsetehty stratoni. Ne hardwaret on kaikki WD:tä. Ja hyvin toimii.

E: Mikit ajattelin vaihtaa esim. DiMarzion hiljaisempiin, koska noi mikit pitää välillä ihan järjettömän kuullosta pörinää. Muuten WD:n osat ovat tosi hyvää laatua, esim. talla ja elektroniikat. Mukana tulee myös kaikki tarvittavat ruuvit ja kaikenlaista roinaa.

Oletko itse veistänyt puut? Vai onko jonkun firman? Pitääkö hyvin vireen? MIstä materiaalista on satula?
Usein se ei ole kiinni siitä mitä soittaa, vaan siitä mitä malttaa jättää soittamatta
Hohhoijaa
02.07.2006 20:12:02
Mistä tätä WD-rakennussarjaa on saatavilla? Mistä ostaisit DR parts-osat?
spyykko
02.07.2006 20:18:00

kaula 60e, body 50e ja siihen esim WD rakennussarjan mikit ja hardwaret 190e. Saisiko näin laadukkaamman vehkeen kuin jos ostaa sen halvimman Tokain??

Todennäköisesti laatu on jotakuinkin sama, on iso todennäköisyys sille että osat ovat peräisin samoista kaukoidän pajoista. Hommassa on järkeä lähinnä jos
a) tykkäät rakennella, tai
b) vaihtaisit siihen Tokaihin kuitenkin heti joitain osia toisiin.

Tietysti kaikessa ei aina tarvitse olla järkeä :-)
Ite olis taas tarvinnu tehdä
ministeri
02.07.2006 21:05:48

Mistä tätä WD-rakennussarjaa on saatavilla? Mistä ostaisit DR parts-osat?

Millbrook myy WD:tä. Dr.Partsia myy ainakin Soitin-Huttunen ja Levytukku. Millbrookissa on sitten myös vähän kalliimpia puuosia ja varmaan vähän laadukkaampiakin, Hosco merkkisiä. Myös varteenotettava voisi olla saksalainen valmistaja Rockinger. Niiltä saisi koko sarjan 500e pintaan, puut ja hardwaret, mikit kaikki. Mut kun ei ole kerralla varaa mulla maksaa sellaista summaa:( pitää vähän "osa"maksua harrastaa varmaan. Osa kerrallaan...heh.

www.rockinger.com
Hohhoijaa
03.07.2006 15:25:30 (muokattu 03.07.2006 20:01:21)
Kiitos tiedoista. Itsellänihän on suurta kiinnostusta kitaroiden väsäämiseen osista ja tuo pala palalta-ajatus kiehtoo myös :)
Limes
04.07.2006 00:38:18
Rockinger veloittaa 16:90 egua postikuluja Suomeen.
Ei järkevää pilkkoa kovin moneen osaan....ja rakennussarja
luultavasti halvempi kuin yksittäisinä osina.
Mut pitikös järkeä olla, ei kai....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)