kepittäjä 11.10.2006 22:29:23 | |
---|
Jos joku tietää mistä saa tämän Backstopin niin olisin tiedosta erittäin otettu. Kysyin osaa Ibanezin maahantuojalta joka sanoi että sen tekeminen on lopetettu 20 vuotta sitten ja niitä ei enään saa. Mutta varmasti jollain täällä sellainen osa löytyy kaapin nurkasta ja sen minulle voi myydä. Kiitos! King Of Pop |
fox 13.10.2006 01:02:50 | |
---|
Jos joku tietää mistä saa tämän Backstopin niin olisin tiedosta erittäin otettu. Kysyin osaa Ibanezin maahantuojalta joka sanoi että sen tekeminen on lopetettu 20 vuotta sitten ja niitä ei enään saa. Mutta varmasti jollain täällä sellainen osa löytyy kaapin nurkasta ja sen minulle voi myydä. Kiitos! Meinaat kieltenpidintä? Eli joko Ibanezin Quik Changee tai jotain muuta? Ebayssa noita vintage-osia on usein, mutta vintage-hinnoilla myös. Itellä ei valitettavasti noita osia oo liiemmälti, ei taida olla ees yhtä tailpiecee. Pikaratkaisuna siihen sopii joku G-kopion bar tailpiece, pulttijako sama millinen. |
tommiot 13.10.2006 07:39:59 (muokattu 13.10.2006 07:40:41) | |
---|
Meinaat kieltenpidintä? Eli joko Ibanezin Quik Changee tai jotain muuta? Ebayssa noita vintage-osia on usein, mutta vintage-hinnoilla myös. Itellä ei valitettavasti noita osia oo liiemmälti, ei taida olla ees yhtä tailpiecee. Pikaratkaisuna siihen sopii joku G-kopion bar tailpiece, pulttijako sama millinen. Eikös Backstop ole se joku Tremsetter systeemi... EDIT: Joo. http://www.jemsite.com/tech/img/ibzbackstop1.jpg |
Tim 13.10.2006 08:53:02 | |
---|
|
kepittäjä 13.10.2006 09:43:23 | |
---|
Ibanez ZR-tallassa on jonkinlainen tremsetter systeemi. Sen ehkä saisi varaosana, jos ei juuri tarvitse originaali olla. Ja noita saa jonkinlaisia myös muualta. http://www.stewmac.com/shop/Bridges … molo_parts/Hipshot_Trem-Setter.html Siinä ZR tallassa on vaan valmiiksi asennettu toi Hipshot tremsetter. Kyselin noita hipshot tremsettereitä myös ja niitä saa vielä ympäri suomea, mutta sellaista en halua. King Of Pop |
kepittäjä 13.10.2006 09:47:16 | |
---|
Eräs opiskelutoverini löysi jostain tuollaisen backstopin ja laittoi sen Jemiinsä, ongelma on vaan siinä että mies valmistui jo ennen minua ja muutti etelään enkä ole kuullut hänestä sen koomin. Muistelisin että kaveri sanoi ostaneensa sen yksityiseltä tyypiltä jolla oli se backstop lojumassa komeron nurkassa. King Of Pop |
fox 13.10.2006 12:04:43 | |
---|
Eikös Backstop ole se joku Tremsetter systeemi... EDIT: Joo. http://www.jemsite.com/tech/img/ibzbackstop1.jpg No niin olikii.. ;) Tuosta ei oo havaintoa juu, ei oo nuo vibraveivit konsanaan ollu sydäntä lähellä. Tremsetteri olis ehken jotain sanonutkin. Tosiaan, ZR-tallassa on joku systeemi siinä Zero Return (ZR.. ;) ) mekanismissa, eikö? |
Velli 16.10.2006 12:30:35 | |
---|
Zero Return (ZR.. ;) Zero Resistance, jos nyt oikein muistan... |
fox 16.10.2006 12:55:11 | |
---|
Zero Resistance, jos nyt oikein muistan... Muistit oikein kyllä, viikonloppuna valisti veivikitaran omistajahenkilö minua.. 8) Edelleen olen sitä mieltä että ihan oivallinen vemputin tuo ZR jos sellasta tarvitsee. Samoin kuin Kahler, joka on mulle tutumpi.. |