Aihe: TUT 4 ilmestynyt
1
okabass
27.11.2006 16:45:24
MOI

Pitkän odotuksen jälkeen The Ultimate Tone 4 on myynnissä.

http://www.londonpower.com/books/tut4.htm
Päivää, jos sopii.
niskel
27.11.2006 17:15:02
Jokos on kaikki muut osat luettu?:)

Olen tässä nyt parina päivänä lueskellut TUT 1:stä, jonka Mikko Kankaanpää erittäin avuliaasti hommasi minulle joukkotilauksena. Ihan kelpo tekstiä tuntuu olevan, ja mitä enemmän tuota lukee, niin sen varmemmin puran oman vahvistimeni palasiksi ja teen sen uudestaan hieman järkevämmin.;)
Anodit loimuaa punaisena ja rautalanka soi!
SirElwood
27.11.2006 17:17:08

Olen tässä nyt parina päivänä lueskellut TUT 1:stä, jonka Mikko Kankaanpää erittäin avuliaasti hommasi minulle joukkotilauksena. Ihan kelpo tekstiä tuntuu olevan, ja mitä enemmän tuota lukee, niin sen varmemmin puran oman vahvistimeni palasiksi ja teen sen uudestaan hieman järkevämmin.;)

Milloin tuo kimppatilausjuttu sitten oli? Minäkin siihen ilmoittauduin, mutta mitään ei o kuulunu. :'(
niskel
27.11.2006 17:34:00
Milloin tuo kimppatilausjuttu sitten oli? Minäkin siihen ilmoittauduin, mutta mitään ei o kuulunu. :'(

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=134114&o=0&#p6160733

Tuossa ketjussa oli näköjään 7.10. puhetta. Itse lähetin Mikolle mailia ja ilmoitus kirjan saapumisesta tuli viime viikolla.
SirElwood
27.11.2006 17:36:08 (muokattu 27.11.2006 18:23:14)
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =134114&o=0�p6160733

Tuossa ketjussa oli näköjään 7.10. puhetta. Itse lähetin Mikolle mailia ja ilmoitus kirjan saapumisesta tuli viime viikolla.

No hitsi. Silloinhan minäkin ilimottauduin. :(

Pitänee mikolta kysellä siis.

E: Noni. Ny tuli lasku minullekin. :)
okabass
27.11.2006 17:57:20

MOI

Jo on luettu. Viimeisimpänä TUT 5 2004. Täytyy lähettää savumerkkejä Uraltoneen.

Varsin pätevä kirja se 1. Siellä on joitain pikku virheitä, mutta ei mitään maata kaatavaa. Jos tekee vahvistimen, kun on lueskellut ton kirjan ja sen mitä Aiken sanoo, niin ollaan jo varsin pitkällä. Vielä kun kuuntelee kytkentöjä analysoiden, niin ollaan aika lähellä totuutta.
Päivää, jos sopii.
niskel
28.11.2006 07:52:39
Varsin pätevä kirja se 1. Siellä on joitain pikku virheitä, mutta ei mitään maata kaatavaa. Jos tekee vahvistimen, kun on lueskellut ton kirjan ja sen mitä Aiken sanoo, niin ollaan jo varsin pitkällä. Vielä kun kuuntelee kytkentöjä analysoiden, niin ollaan aika lähellä totuutta.

Aikenista tulikin lähdettyä, ja nyt on työn alla tämä, joten eiköhän tässä hyvällä tiellä olla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)