Asmi 25.01.2007 10:15:23 (muokattu 25.01.2007 10:17:48) | |
---|
Tein Uraltonelle 12 mm koivuvanerista laatikon ja nyt olen sitä verhoilemassa. Päädyin verhoilussa oranssiin vakosamettiin (uskokaa pois, siitä tulee komein nuppi ikinä). Sain liimattua ja niitattua kankaan siististi laatikon pintaan, mutta en usko tuon kankaan olevan kovinkaan kestävää. Voisiko sitä kenties lakata niin, että pinta kovettuisi ja siitä tulisi kestävämpi? Mitä lakkaa suosittelette? Onko jollain kokemusta kankaan lakkaamisesta tai muuten kovettamisesta? edit: omakuvasta löytyy verhoilun tämän hetkinen tilanne...Muistuttaa kyllä Orangea, mutta ei se väärin ole...:) King Tut's wah wah club |
Kukkis 77 25.01.2007 12:40:18 (muokattu 25.01.2007 12:45:35) | |
---|
No luulisin sen kyllä kestävän ilman mitään lakkauksiakin. Ellet vedä sitä perässäsi esim asfaltilla. Nurkkiin kyllä kannattaa laittaa sellaiset kulmavahvikkeet. Mie tein tuommosen, ja hyvin on kestänyt vaikka pari vuotta on kulkenut keikoilla mukana. http://www.veriryhma.org/Soolo.JPG"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Keke Urlaub 25.01.2007 12:56:26 | |
---|
No luulisin sen kyllä kestävän ilman mitään lakkauksiakin. Ellet vedä sitä perässäsi esim asfaltilla. Nurkkiin kyllä kannattaa laittaa sellaiset kulmavahvikkeet. Mie tein tuommosen, ja hyvin on kestänyt vaikka pari vuotta on kulkenut keikoilla mukana. http://www.veriryhma.org/Soolo.JPG Hieno! Mikä se on? "It wouldn't pain me more to bury you rich /
Than to bury you poor /
In your Jesus Christ pose" |
Asmi 25.01.2007 13:28:02 | |
---|
Se on kuitenkin tuo kangas sen oloista että se lähtee siitä nopsaan rispaantumaan, niin jotakin siihen pitäisi saada päälle. Mutta mitä? King Tut's wah wah club |
Keke Urlaub 25.01.2007 13:34:21 | |
---|
Se on kuitenkin tuo kangas sen oloista että se lähtee siitä nopsaan rispaantumaan, niin jotakin siihen pitäisi saada päälle. Mutta mitä? En voi sanoa, että moisesta kokemusta olisi, mutta itse laittaisin useita kerroksia hyvin ohutta lakkaa. "It wouldn't pain me more to bury you rich /
Than to bury you poor /
Asmi 25.01.2007 14:21:25 | |
---|
Mitä luulet kannataako se oli sellasta vesipohjaista? Onko jotain tiettyä lakkaa mielessä... King Tut's wah wah club |
Kukkis 77 25.01.2007 15:00:57 | |
---|
Hieno! Mikä se on? Se on kitarasoolovalo. Kun veivaa liidiä, "Guitar Solo"-teksti vilkkuu.. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Kukkis 77 25.01.2007 15:08:43 | |
---|
Se on kuitenkin tuo kangas sen oloista että se lähtee siitä nopsaan rispaantumaan, niin jotakin siihen pitäisi saada päälle. Mutta mitä? Edelleenkin sanoisin että ei se rispaannu. Vakosametista tehdään myös esim vaatteita, eivätkä nekään lakkaa tarvitse.. :D Lisäksi voisin kuvitella että se ei enää näytä edes vakosametilta, jos siihen lakkaa menee laittamaan. Mutta jos nyt väkisin haluat sen lakata niin hae maalikaupasta mitä vaan lakkaa, lienee samantekevää onko vesi- vai liuotinohenteista. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Joees 25.01.2007 15:21:00 | |
---|
Hieno! Mikä se on? Hoho, mahtava kommentti! Tuli ihan skidit mieleen, niitten se sellanen aito mielenkiinto asioita kohtaan. Vaikka eivät mistään mitään tietäiskään. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Puavali 25.01.2007 15:51:02 | |
---|
Se on kuitenkin tuo kangas sen oloista että se lähtee siitä nopsaan rispaantumaan, niin jotakin siihen pitäisi saada päälle. Mutta mitä? Paksua nahkaa. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Asmi 25.01.2007 15:56:08 | |
---|
Paksua nahkaa. Niin no, haluaisin kuitenkin, että tuo oranssi vakosametti näkyis eikä olisi sen nahan alla... King Tut's wah wah club |
Keke Urlaub 25.01.2007 15:56:30 | |
---|
Hoho, mahtava kommentti! Tuli ihan skidit mieleen, niitten se sellanen aito mielenkiinto asioita kohtaan. Vaikka eivät mistään mitään tietäiskään. Miehä oon oikeasti tällane kiinnostunut skidi, joka ei tiedä mistään mitään ;). Ei mutta se guitar solo idea on aika vänkä, sen voisi jotenkin yhdistää vahvistimen boosti-toimintoon pedaalin kautta, hmm hmm... "It wouldn't pain me more to bury you rich /
Than to bury you poor /
Keke Urlaub 25.01.2007 15:58:09 | |
---|
Mitä luulet kannataako se oli sellasta vesipohjaista? Onko jotain tiettyä lakkaa mielessä... Tulisi mieleen vesipohjaisen käyttö, ettei liuotin aiheuta hallaa värille. "It wouldn't pain me more to bury you rich /
Than to bury you poor /