Aihe: Hei 05-alueen rakentelijat!
1
EADG
18.01.2007 13:04:33
Ostin juuri halpabasson ja nyt olen miettinyt, että jos tuosta saisi nauhattoman. Itse en todellakaan uskalla tälläistä projektia tehdä, eikä minulla ole edes tarvikkeita tämän suorittamiseen.

Joten, jos jollakulla melko-osaavalla näpertelijällä on aikaa ja paikka, mutta pikku projekteista puutetta, antaisin tämän mieluusti "uhriksi". Korvausta vastaan tietysti.

Laittakaahan pikaviestiä jos kiinnostaa. Itse asun kouvolassa, enkä hirveän kauas haluaisi lähteä, joten mieluiten 05-alueelta.

Kiitos jo etukäteen.
justus5
18.01.2007 15:10:31
Ostin juuri halpabasson ja nyt olen miettinyt, että jos tuosta saisi nauhattoman. Itse en todellakaan uskalla tälläistä projektia tehdä, eikä minulla ole edes tarvikkeita tämän suorittamiseen.

Eihän tuohon välttämättä kummoisia työkaluja tai osaamista tarvita, riippuen tietenkin minkälaista lopputulosta haluaa. Yksi keino voisi olla nykiä vanhat nauhat pois esim. pihdeillä, liimata koloihin sopivankokoista muovilevyä ja siklata/hioa täytteet otelaudan tasalle.

Eihän toi tietenkään katu-uskottavin nauhaton ole, kun näkee nauhojen paikat, mutta soundihan se (yleensä) tärkein on .. ;)
Remember to rebel against authorities, kids!
FunMachine
18.01.2007 17:56:11
Eihän toi tietenkään katu-uskottavin nauhaton ole, kun näkee nauhojen paikat, mutta soundihan se (yleensä) tärkein on .. ;)

Uskallan muuten väittää että tuo nauhojen paikkojen esiin jättäminen on melkeinpä välttämätöntä, muuten voi äkkiä tulla melko avuton olo.
Tai ainakaan ei kannata ihmetellä sitä ihmeen epävireistä soittoa jälkeenpäin. ;)
elexi
20.01.2007 17:57:46
Itse aikoinani ostin kaverilta basson mistä oli nauhat revitty pois,muutenkin laitoin sen uuteen uskoon ja raot täytin tavallisella muovikitillä ja hionta,hyvin pelasi.varastossa odottaa yksi basson runko jyrsimistä ja valmistumista..
kiistämme kaiken!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)