kossuossi 26.01.2007 11:39:50 | |
---|
Ei jaksa kukaan vastata tuolta H&K:n asiakaspalvelusta. Ei niitä taida enää vanhojen laitteiden asiakkaat kiinnostaa. Onko täällä kellään vinkkiä mistä löytyisi kytkis huttuskettuseen, nimen omaan siihen vanhempaan versioon. Uudessa anniversaryssa on yksi etuputki enemmän. Olen yrittänyt googlettaa huonoin tuloksin. |
Aki 26.01.2007 12:45:20 | |
---|
Eivät nykyään enää jaa noita skemoja Kettneriltä. Mulla löytyy Tube 20:sen skemat paperilla, ja ainakin se vanhempi Edition Tube oli vähintään 95%:sti sama laitos, mahdollisesti jopa kokonaan. Samalle piirilevyllekin tehty. Tuo on tosiaan tuossa paperilla, eikä mulla ole skanneria. Kännykameran reso ei ihan riitä. Pitää kattoa jos joskus kävelisi skanneri vastaan. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
kojones 26.01.2007 12:48:08 | |
---|
|
Aki 26.01.2007 13:19:52 | |
---|
Oisko toi? Kappas, siinähän se! Kossuossi, mimmoseen hommaan tota tarttet? Luulen että tolla pääsee perille. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
kossuossi 29.01.2007 09:12:03 | |
---|
Kiitti Akille ja Ristiysille ! Alkoi häiritseen tuo etuaste-ero uuden ja vanhan mallin välillä. Vanhassa kaksi putkea ja uudessa kolme. Pelästyin, että jompi kumpi cleani- tai särökanava ajataan jonkun muun kautta kun putken. Näyttäähän tuolla olevan jokunen IC piirikin. Oman vaatimattoman skemalukutaidon perusteella molemmat kanavat ajetaan putkien läpi, eikö totta? Mutta osaako kumpikaan selittää miten tossa vanhassa toi särö tehdään. Onko puhtaasti putkisärö vai onko tossa joku tubescreamerin tapainen ohjaus? |
maza 29.01.2007 11:09:27 | |
---|
Kyllähän tuolla näyttää olevan ihan ekana NE5532-oparipuskuri, joka viittaisi siihen, että ko. vahvistin ei välttämättä toimi ihan hirveän hyvin boosterien sun muiden kanssa. Sitä voisi ajatella tavallaan "integroituna clean-boosterina" - tuolla mahdollistetaan siedettävän kuuloinen särösoundi suhteellisen pienellä putkimäärällä. Ts. ekakin putkipuolisko voidaan ajaa kunnolla särölle, kun "normaalisti" näin ei tapahdu. Master volume on näköjään post-PI-tyyppiä, joka osaltaan auttaa hyvän särösoundin saamiseksi hiljaisellakin volalla, kun vaiheenkääntäjästäkin saadaan rupea irti. |
Aki 29.01.2007 17:05:14 | |
---|
Kyllähän tuolla näyttää olevan ihan ekana NE5532-oparipuskuri Tästä herää itelläkin mielenkiinto, onko Edition Tube Anniversaryssä tuota kyseistä oparia...? "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
kossuossi 30.01.2007 14:09:00 | |
---|
Loistavaa maza! entä kuinka ajattelet ton ic:n toimivan cleanikanavassa? |