Tervehdys Tietäjät. Käsiini kulkeutui otsikon mukainen suppanen. Omistaja kertoi sen olevan "rikki", muttei tiennyt mistä. En ole vielä perehtynyt laitteeseen. Valmistuskilpi kertoo koneen olevan suomalainen, mutta osaisiko joku valaista ko. kapinetta lisää? Googlettamalla en juurikaan löytänyt toimivia linkkejä. Laite tuntuu ja näyttää laadukkaalta. Kiitos tiedoista, m© m©
Tiina Lymi on ihana. |
Itse itseäni valistaen (ja muillekin tiedoksi). Sain selville seuraavaa. Suppanen on 1999 jälkeen suomessa valmistettu, suunnittelijana Aarno Salokorpi. Nykyisin herran tuotteita ovat Profel aktiivimonitorit ja suppaset. Myi tämän Pro-X Electronics'in parille heppulille, jotka ovat sittemmin tehneet konkurssin. Uudet omistajat laitattivat vääriä elementtejä näihin suppasiin, joka aiheutti elementin särkymisen (ei kestänyt suuria äänenpaineita). Herra Salokorpi itse lupasi laittaa oikean elementin suppaseen pelkillä materiaalikustannuksilla. ; ) Tätä minä kutsun Asiakaspalveluksi! Mutta suppanen siis itsessään on melkoisen hyvä studiokäyttöön tarkoitettu peli. Että kiva yllätys tuli. m© Jos jollakulla on käyttökokemuksia, olisi kiva kuulla niitä. Myös noista Profeleista. m©
Tiina Lymi on ihana. |