Progressiveland 16.02.2007 10:49:51 | |
---|
tuleeko damagea jos laittaa positive-(esim trebleboosterin/fuzzin) ja negative-ground pedaalin(melkeen mikä tahansa pedaali nykyään) peräkkäin? jotenkin ajatus tämän kanssa nyt tahmaa(johtuu varmaan dogaamisesta),joten kysytään viisailta.. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
SirElwood 16.02.2007 12:23:07 | |
---|
Et voi laittaa niitä peräkkäin samaan muuntajaan. Tarttet erilliset virtalähteet. |
projekti 16.02.2007 12:59:22 | |
---|
Tai sitten tekee toiselle pedaalille virtajohdolle lyhyen jatkopätkän jossa napaisuus kääntyy toisinpäin, jos kolvi sen verran pysyy kädessä. Ultra Pro. |
rrroope 16.02.2007 13:14:00 | |
---|
Tai sitten tekee toiselle pedaalille virtajohdolle lyhyen jatkopätkän jossa napaisuus kääntyy toisinpäin, jos kolvi sen verran pysyy kädessä. Mä taas oon käsittäny että niitä ei missään tapauksessa sais laittaa samaan virtalähteeseen, käänsi sitä napaisuutta mitenpäin vaan. Mutta muutenhan nuo toimii, oon ainakin itse käyttänyt kotitekoista futsinaamaani bossin pedaalien ja crybabyn kanssa huoleti. Ja virta fuzziin on tullu patterista, aika helposti ottaa häiriöitä muutenkin virtalähteistä tuo. |
päänahka 16.02.2007 13:20:39 (muokattu 16.02.2007 13:21:27) | |
---|
Hupsistaaa. Up and down, that's how energy stays alive. |
päänahka 16.02.2007 13:21:07 | |
---|
Tai sitten tekee toiselle pedaalille virtajohdolle lyhyen jatkopätkän jossa napaisuus kääntyy toisinpäin, jos kolvi sen verran pysyy kädessä. Näin saa virtalähteen oikosulkuun. Pedaalien maathan on luonnollisesti yhteydessä toisiinsa. Pitää olla erilliset virtalähteet, jos on erinapaisia pedaaleja. Up and down, that's how energy stays alive. |
projekti 16.02.2007 13:22:29 | |
---|
No onpas käynyt tuuri etten ole polttanut mitään, joskus tuli tuollainen viritys tehtyä kun oli vain yksi virtalähde ja napaisuus ei käynyt sellaisenaan toiseen. No enpä kokeile jatkossa. Ultra Pro. |
SaBer 16.02.2007 13:46:36 | |
---|
No onpas käynyt tuuri etten ole polttanut mitään, joskus tuli tuollainen viritys tehtyä kun oli vain yksi virtalähde ja napaisuus ei käynyt sellaisenaan toiseen. No enpä kokeile jatkossa. Sulla on tainnu mennä liittimen ja käyttöjännitteen napaisuudet sekasin. Jos liitin on eristetty rungosta, niin liittimen napaisuus voi olla miten päin vaan. Käyttöjännitteen napaisuus taas määräytyy siitä, kumpi virtalähteen navoista (positiivinen vai negatiivinen) on kytketty maahan. "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |