TommyGun 08.02.2007 15:57:53 | |
---|
Tuli tuossa rommautettua bigsby-kampi ja se olisi nyt tarkoitus saada SG:eni kiinni. Siis löytyykö omakohtaisia kokemuksia bigsbyn asentamisesta? Vai olisiko parasta suosiolla kiikuttaa soitinrakentajalle tuunattavaksi? kommetteja kiitos. 2 suurta elämän totuutta on:
-Oikeat basistit soittaa plektralla.
-Laatuviineissä on kierrekorkit |
takape 08.02.2007 17:49:39 | |
---|
mulla on bigsby tuossa omatekemässä kitarassa. TOM:in tilalle kannattaa ehkä laittaa rullatalla. Ei kai siinä muuta kuin pienet reiät ruuveille ja mulla oli ainakin kammen mukana pienet huopapalat ruuvien kohtiin kammenalustan ja kitaran rungon väliin. |
Keefster 08.02.2007 18:17:11 | |
---|
Tuli tuossa rommautettua bigsby-kampi ja se olisi nyt tarkoitus saada SG:eni kiinni. Siis löytyykö omakohtaisia kokemuksia bigsbyn asentamisesta? Vai olisiko parasta suosiolla kiikuttaa soitinrakentajalle tuunattavaksi? kommetteja kiitos. Juu, kyllä sen itse pystyy laittamaaan. Linkissä pari pientä vinkkiä http://www.bigsbyguitars.com/faq.html No sehän sopii kuin satula lehmälle. |
TommyGun 08.02.2007 21:53:01 | |
---|
Kun nuita B5:a näyttäs monella olevan kiinni, niin miten on pittääkö se virettä miten? 2 suurta elämän totuutta on:
takape 08.02.2007 22:18:13 | |
---|
vire pysyy ihan kohtuu hyvin ainakin sellaisessa kevyessä vaakutuksessa. Rullatallan http://www.stewmac.com/shop/Bridges … bridges/Schaller_Roller_Bridge.html kanssa tietty. Laitoin myös yläsatulaan hieman lyijykynän lyijiä kieliuriin mutta se on jo varmaan kulunut pois eikä haittaa ole ainakaan ilmaantunut. Mun omassa on siis B-5, rullatalla ja schallerin lukkovirittimet. |
TommyGun 08.02.2007 22:27:45 | |
---|
Joo tuo rullatalla varmaan täytyy hankkia. kuinka tarkkaa se on mihin kohtaan sen bigsby pistää? mittään muuta mitä pitäis tietää ettei kuse koko hommaa? 2 suurta elämän totuutta on:
takape 08.02.2007 23:21:48 | |
---|
|
plikk 12.02.2007 11:14:47 | |
---|
Paljonko tuollainen b-5 vaatii tilaa tallan takana? |