Aihe: Liimakaula asiaa
1
dave74
22.03.2007 18:01:35
Eli japsi Lespan kaulan ja bodyn liitoskohdassa onpi lakkauksessa halkeama liitoksen suuntaisesti. Lieneeköhän miten vaarallista? Varovasti vääntelemällä mitään rakosia ei näy, tosin lakkauksessa oleva halkeama kiertää kaulan alta koko matkalta. Riittäneeköhän lakan fiksaus vai onko odoteltavissa jotain vakavampaakin?
fox
22.03.2007 18:52:44

Eli japsi Lespan kaulan ja bodyn liitoskohdassa onpi lakkauksessa halkeama liitoksen suuntaisesti. Lieneeköhän miten vaarallista? Varovasti vääntelemällä mitään rakosia ei näy, tosin lakkauksessa oleva halkeama kiertää kaulan alta koko matkalta. Riittäneeköhän lakan fiksaus vai onko odoteltavissa jotain vakavampaakin?

Siin on vaan se paksu polylakka ritsahtanu kaulan ja bodyn liitoksesta, elikkäs minun mielestä (ja itse kitaraa näkemättä, tosin) kyseessä on vaan niitten lakkakerrosten läpi menevä halkeama, eli itse liitos on edelleen OK. Tuollasta on kovin paljon esim. vaahterakaula-mahonkirunko Ibanez Artisteissa, ja johtuu eri laisten puulajien elämisessä olevista eroista. Ei mikään ihme mahonki-mahonki yhdistelmässäkään tällasen talven jäljiltä...
Eli veikkaa kettu: ei syytä huoleen.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
dave74
22.03.2007 19:06:52
Jep jep. Kyseessä mahonki-mahonki liitos. Nukutaan yöt rauhassa :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)