Leikari 16.03.2007 09:28:12 | |
---|
Ryhdyin väsäämään nurkista löytyneistä osista kiipparikaappia, jolla toistuvat murinasounditkin. Huomasin Bilteman luettelosta metallisen 15" kaiutinritilän, jota meinailen ko. kokoisen elementin suojaksi. Onko kellään kokemusta, että kestääkö se jotain so. onko siitä suojaksi vai onko enempi kosmeettista - - samoilla sivuilla luettelossa on enempi "autotuninghifiä" - kyllähän se verkko varmaan auton tavaratilassa riittää, mutta lommoutuuko jo ensimmäisestä jalan hipaisusta tms.? ko. kaapin roudailen itse, joten mitään pomminkestävää systeemiä en tarvitse - pelkkä koristekaan ei riitä kun autossa on kuitenkin kaikenlaista roinaa samassa kasassa tunnustelemalla liikkeessä voi varmaan asian päätellä, mutta en viitsisi sen takia mahdollisesti turhaan ajella toiselle puolelle kaupunkia. Soitetaan jamia! |
Kefiiri 16.03.2007 10:39:49 | |
---|
lommoutuuko jo ensimmäisestä jalan hipaisusta tms.? Lommoutuu, mulla on kakstoistatuumasissa noita. Silti ihan hyvät, kyllä se elementti siellä takana suojassa on. Mutta eivät mitään valurautaa todellakaan nuo ritilät ole. |
Mikho89 16.03.2007 13:14:47 (muokattu 16.03.2007 13:20:07) | |
---|
Kyllä tuohon tarkoitukseen luulisi suojaavan aivan tarpeeksi. Omani tuntui pärisevän joillain taajuuksilla, joten otin pois. Olin rakentanut toisenkin verkon kaappiini, joten tarvetta ritilälle ei oikeastaan edes ollut. Ylimääräisillä kiinityksillä varmaan pärinäkin olisi loppunut. E: Jaa ei se ollutkaan tulossa auton konttiin. No kuitenkin, itsekin valitsin kaappiini (josta oli tarkoitus tulla ydinsodan kestävä) juuri bilteman halparitilän. Työnsä se hoitaa. Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
moder 16.03.2007 15:35:31 | |
---|
Tietenkin jos haluaa pelata varman päälle, niin mitään missä lukee biltema ei kannata käyttää "pomminkestävän" kaapin rakentamisessa. Mutta kyllä se ritilä oikeasti kestää, mitä nyt saattaa vähän lommoutua ruman näköiseksi. Ja kun vain itse roudaat, otat tämän varmasti huomioon, joten automaattisesti osaat vähän varoa ritilää. |
Leikari 16.03.2007 15:42:01 | |
---|
kiitos ymmärtäväisistä vastauksista! - vaikuttaa, että ritilä on käyttööni riittävän hyvä Soitetaan jamia! |
Billsner 19.03.2007 09:24:28 | |
---|
Itsellä on tuo 12" suojaritilä kitarakaapissa ja kyllä se aika jykevältä tuntuu. Kestää ainakin maihinnousukengän potkun (testattu, ei ollut teräskärkimaihari). Assembled in blasphemy |
parkerfly 19.03.2007 13:20:54 | |
---|
Mitäs jos hommaa kaksi tuommoista ritilää, liimaa ne kiinni toisiinsa sikaflexillä tai jollai silikoonilla ja sit pulttaa skobeen kii. liimaus pärinöitten välttämiseksi. |