Aihe: Basson kaulan käsittely
1
ötzi
15.03.2007 16:52:48
Jees, elikkäs nyt kun se haku ei näytä tosiaankaan toimivan niin pistin uuden topicin..

Ostin käytetyn presari kopion tuossa kk takaperin. Kaula on lakattu ja ottanut hyvin osumaa. Itse tykkään öljytystä kaulasta selkeästi yli muiden, mutta en ole niitä muulla kun Danish oililla käsitellyt, mutta nyt kun sitä ei ole saatavilla niin pitäisi jotain muuta keksiä. Millä muulla noita voisi käsitellä? Väritys saisi pysyä suht samanlaisena. Kaula on siis vaahteraa, samoin otelauta.

Sitten toinen asia, ei ehkä kuulu tälle aluelle mutta pistetään nyt kuitenkin. Elikkäs pitäs saada tuosta bassosta sarjanumeron perusteella vähän tietoja selville. merkki on siis Epiphone by Gibson. tai niin lavassa lukee. Basso on suht vanha, varmaan ainakin jonkun 10v.

Kuvia bassosta täällä: http://s50.photobucket.com/albums/f349/paskaaivo123/Epi%20Presari/

Kiitoksia vastanneille!
Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä
MPU
15.03.2007 17:25:44
Tein justiinsa yhden kaulan Liberonin Finishing oililla. Toimii hyvin.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
ötzi
15.03.2007 21:19:34
Tein justiinsa yhden kaulan Liberonin Finishing oililla. Toimii hyvin.
Marko

Maksaako miten hirveesti ja miten isoissa purkeissa myydään? Ja kuinka usein kannattaa käsitellä uudestaan? Ja muita vaihtoehtoja otetaan vastaan..
ötzi
16.03.2007 23:02:31
Vähän uppia kun ei näytä vastauksia irtoavan..
Kallekorvola
17.03.2007 00:14:35
mä oon laittanu omiini kiinanpuuöljyä. vähän ikäväähän sitä on hieroa, mutta se tatsi on kyl omaa luokkaansa...
MPU
17.03.2007 08:43:41
Maksaako miten hirveesti ja miten isoissa purkeissa myydään? Ja kuinka usein kannattaa käsitellä uudestaan? Ja muita vaihtoehtoja otetaan vastaan..

Pieni purkki, about 2,5dl maksaa jotain kympin.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
ötzi
17.03.2007 13:09:07
Pieni purkki, about 2,5dl maksaa jotain kympin.
Marko

Jeps, tuommosen kävin ostamassa, 2,5dl ja 11.50e.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)