-jaani- 09.05.2007 01:03:47 (muokattu 09.05.2007 12:26:59) | |
---|
Ostin Bossin DS-2 raadon ja pitäisi se kunnostaa käyttökuosiin. Mitenkäs voisi korjata, kun on tuo metalli murtunut tuosta päätyreiän päältä. (Katsokaa omakuvasta) Kai sen patterin kannen jollain nippusiteellä saisi pysymään alhaalla, mutta ei oikein tuntuisi parhaalta ratkaisulta. Pari potikkaakin on jäänyt matkan varrelle, mutta niitä saa kuulemma halvalla bebekistä. Kertokaahan kuinka toimia. |
kojones 09.05.2007 09:47:51 | |
---|
Elektroniikka- ja soitinrakennuspalstalla varmaan enemmän suosiota. Sopiva peltilätkä popniiteillä kiinni. En tiedä miten tuossa noi potikat on, ovatko kiinni piirilevyssä vai irrallaan. Piirilevyssä luulis lukevan mimmoiset potikat siinä on ollut, jos ei lue niin schemaa metsästämään. |
Jäärä 09.05.2007 09:50:26 | |
---|
Voisko sille kantta kiinnipitävälle ruuville porata uuden reijän pikkasen sivummalle? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Insane Kane 09.05.2007 11:04:10 (muokattu 09.05.2007 11:15:10) | |
---|
Ei näin! >=) |
-jaani- 09.05.2007 12:30:24 | |
---|
|
Insane Kane 09.05.2007 12:49:20 | |
---|
Tuossahan tulikin paljon infoa. Ai että pitäisi netistä tilailla nuo potikat? Pitäisiköhän vaan ihan suosiolla viedä Custom Soundsille korjattavaksi? Ai perkule olinkin juu kirjoittanut väärin sen mallin. Korjasin. Jaa, jos viet sen custom-soundsiin, niin korjaus maksaa melkosen varmasti saman kuin tuollainen ehyt pedaali käytettynä. Ei kannata. Toivottavasti et maksanut paljoa. Tuo on kauheen kuulonen petaali, munsta >=) Kokeiles tuolta rolandilta, löytyskö niiltä noi potikat. Paha kutka mulla, että ovat vielä piirilevyyn juntattua mallia... Voin olla toki väärässä. Ei näin! >=) |
-jaani- 09.05.2007 15:20:40 | |
---|
Jaa, jos viet sen custom-soundsiin, niin korjaus maksaa melkosen varmasti saman kuin tuollainen ehyt pedaali käytettynä. Ei kannata. Toivottavasti et maksanut paljoa. Tuo on kauheen kuulonen petaali, munsta >=) Kokeiles tuolta rolandilta, löytyskö niiltä noi potikat. Paha kutka mulla, että ovat vielä piirilevyyn juntattua mallia... Voin olla toki väärässä. En maksanut itseasissa mitään siitä. Sain kylkiäisenä. Mä haluan yhden semmoisen rymyämispedaalin ja kelpasi se Cobainillekin, niin miksikäs ei minulle. |
kojones 09.05.2007 15:22:37 | |
---|
Sultahan puuttuu siitä level- ja tone-potikat, mikset vaan korvaisi niitä passeleilla vastuksilla? |
Insane Kane 09.05.2007 15:28:22 (muokattu 09.05.2007 15:29:22) | |
---|
En maksanut itseasissa mitään siitä. Sain kylkiäisenä. Mä haluan yhden semmoisen rymyämispedaalin ja kelpasi se Cobainillekin, niin miksikäs ei minulle. Ookko kuunnellu Cobainen soundia? >=) jeps, makuasioita... Tuossa jo listasinkin mitä tuon korjaus vaatii. Biltemasta alumiinikitti 3.5€. Banzaista 2 potikkaa + pk:t = 9.80€. Sitten tavitset vilä hiomapaprua ja maalia että saat tuosta korjauksesta hyvän näköisen. Aijuu ja kolvin + tinaa... Sultahan puuttuu siitä level- ja tone-potikat, mikset vaan korvaisi niitä passeleilla vastuksilla? Näitähän onkin sitte aina tilanteen mukaan helppo säätää... Joo-o Ei näin! >=) |
kojones 09.05.2007 15:41:33 | |
---|
Näitähän onkin sitte aina tilanteen mukaan helppo säätää... Joo-o Totta, mut en mä ainakaan enää spedujen säätöihin koske kun sopivat on löytynyt. Pitäis melkein lukita ne jotenkin. |
arska 10.05.2007 16:57:23 | |
---|
Toimiskohan kemiallinen metalli tuossa materiaalissa? Liekkö liki samaa tököttiä kuin tuo kylmähitsaus... Kuten sanottu Bossin schemat metästyslistalle ja niiden mukaan sopivia potikoita. Näin minä toimisin :) FreeBird
|
zepeteus 10.05.2007 18:08:18 | |
---|
Skema GodiksenNetistä: http://www.godiksennet.com/images/sch/DS-2.GIF Level-potikka 50K ja Tone 100K. Potikat ovat omalla pienellä levyllään, joten korvaavien potikoiden nastoja voi joutua taivuttelemaan, tai sitten virittämään johtimia uudelleen. Levyn voi poistaa (tieltä) kokonaankin, mutta sitten kaikki vedot potikoille täytyy kolvata uusiksi. |
-jaani- 10.05.2007 23:41:02 (muokattu 10.05.2007 23:42:26) | |
---|
Ookko kuunnellu Cobainen soundia? >=) jeps, makuasioita... Hahaa. Totta hupajat. Kyllä minäkin olen enemmän overdrivemiehiä, mutta ajattelin kokeilla. voihan siitä studiossa joskus löytyä juuri se tarvittava soundi johonkin instrumenttiin. Tuossa jo listasinkin mitä tuon korjaus vaatii. Biltemasta alumiinikitti 3.5€. Banzaista 2 potikkaa + pk:t = 9.80€. Sitten tavitset vilä hiomapaprua ja maalia että saat tuosta korjauksesta hyvän näköisen. Aijuu ja kolvin + tinaa... Kiitos noista! Pistin pedaalin juuri tyttöystävän faijan mukaan, kun se sanoi että sillä on siihen lohkeamaan joku loistava korjausidea. Katsotaan mitä sieltä tulee. Haen tuota alumiinikittiä jos ei tuo natsaa. Soitin Rolandillekin tuossa ja sieltä saisi nuo tarvittavat nupikat kyllä ja maksoikin vain muutaman euron. Olan totaalisen kädetön tuommoisissa korjausduuneissa itse ja sillä kolvilla vaan järjestäisin itselleni palovammoja. Pitää kysellä jos joku frendi osaa kolvailla jos haen rolandilta ne osat. Toisaalta sitä leveliä pystyi vielä kynsillä muuttamaan, mutta tonea ei, eli voisi riittää jos siihen saisi jonkun ulokkeen jolla sitä voisi vääntää. Ulkonäöllä ei niin väliä... |