kert 08.07.2007 16:42:49 | |
---|
Moi. Omistan vanhan (vm. 1982?) veneläisen mikserin ja vahvistimen. En tee niillä mitään, joten ajattelin kysyä että onko ne minkään arvosia? Kehtaako laittaa esim. torille myyntiin, vai vienkö suoraan roskiin? http://ak.freestyle.ee/Dj-E/ftp/Estrada/ |
Puavali 08.07.2007 20:05:23 | |
---|
Joku voi innostua tuostakin, saattaa olla jopa käyttökelpoinen. Lahjoita vaikka tai vaihda ladaan. (Itse _en_ ole kiinnostunut.) Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
ötzi 08.07.2007 20:10:43 (muokattu 08.07.2007 20:11:14) | |
---|
Kyllähän niitä vintage-hifistelijöitä riittää jotka tuommosista maksaa vaikka mitä, pistä torille vaan Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
Kefiiri 08.07.2007 22:43:10 | |
---|
Jos olisin konemusaa tekevä Lo-Fi -intoilija, pitäisin tuollaista kalustoa vallan kiinnostavana. Suurta omaisuutta noiden myynti tuskin tuottaa, mutta uskon että löytyy ryhmää joiden mielestä noiden paikka ei ole roskiksessa. |
kivi 09.07.2007 02:00:58 (muokattu 09.07.2007 02:02:10) | |
---|
Kehtaako laittaa esim. torille myyntiin, vai vienkö suoraan roskiin? http://ak.freestyle.ee/Dj-E/ftp/Estrada/ Niin no. Ei roskiin ainakaan. Käyttöarvoa en noille takaa ja myyntiarvo on olematon, mutta esimerkiksi mä olen ostellut (jos laite on ollut riittävän laadukas + kiinnostava) ja ottanut vastaan paljonkin tuollaisia romuja ja yrittänyt keksiä niille käyttöä - ja keksinytkin. Homman järkevyydestä en tiedä. Jos aiot heittää pois, pistä pikaviestiä, ja tuun hakemaan pois (esim nyt oon pari päivää pääkaupunkiseudulla muutenkin). Onpahan joku mahdollisuus että keksis noille uuden elämän. |
Tubeman 09.07.2007 12:57:36 | |
---|
Moi. Omistan vanhan (vm. 1982?) veneläisen mikserin ja vahvistimen. En tee niillä mitään, joten ajattelin kysyä että onko ne minkään arvosia? Kehtaako laittaa esim. torille myyntiin, vai vienkö suoraan roskiin? http://ak.freestyle.ee/Dj-E/ftp/Estrada/ Näitä ei hirveästi Suomessa näe. Hintakin on meistetty konekilpeen,eli silloin ollut aika kalliskin siellä 3370 ruplaa. Huutonetissä vois olla ostajia.Lienee ihan käyttökelpoinen verme. "Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla) |
kivi 09.07.2007 13:51:13 | |
---|
Näitä ei hirveästi Suomessa näe. Hintakin on meistetty konekilpeen,eli silloin ollut aika kalliskin siellä 3370 ruplaa. Huutonetissä vois olla ostajia.Lienee ihan käyttökelpoinen verme. Neuvostokamoissa on aina meistetty hinta konekilpeen. Mulla on mm jotain neuvostosyniä ja mikseri, joissa on asialliset ruplahinnat teknisissä kilvissä. Käyttökelpoisuutta haittaa "vähän" laitteiden balansoimattomuus sekä toteutus DIN-liittimillä. Sähkötarkastuslaitoksella on myös usein jotain sanottavaa virrankuljetuksen toteutuspuolesta noissa itäkamoissa. Saundi sen sijaan on usein yllättävän asiallinen, ei ollenkaan lo-fi. |
humppahanuristi 09.07.2007 14:41:37 | |
---|
. Hintakin on meistetty konekilpeen,eli silloin ollut aika kalliskin siellä 3370 ruplaa.
Silloin joskus kallis, oliko se parhaimmillaan 1rupla/10mk, lähelle. Nykykurssilla (venäjän rupla tietysti) tuo on aika lähelle 100€ :) Rautalanka (ja ilmastointiteippi) se bändin tiellä pitää |
Tubeman 09.07.2007 18:02:45 | |
---|
Neuvostokamoissa on aina meistetty hinta konekilpeen. Mulla on mm jotain neuvostosyniä ja mikseri, joissa on asialliset ruplahinnat teknisissä kilvissä. Käyttökelpoisuutta haittaa "vähän" laitteiden balansoimattomuus sekä toteutus DIN-liittimillä. Sähkötarkastuslaitoksella on myös usein jotain sanottavaa virrankuljetuksen toteutuspuolesta noissa itäkamoissa. Saundi sen sijaan on usein yllättävän asiallinen, ei ollenkaan lo-fi. Juuh,enpäs muistanut FIMKOa nyt ollenkaan,,tuo on aivan totta virtapuolen osalta. Itselläni on neuvosto mittakalustoa jokunen,aina ne hämmästyttää toteutuksellaan. Pientä modausta ehkä kannattais harkita? "Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla) |