Liikapatti 08.10.2007 17:33:12 | |
---|
Terz! Onkos kellään tietoa noiden wilkinsonin kitaraosien laadusta. On meinaan kohta osien hankinta edessä. Kannattaako nuita wilkinsonin mikkejä edes harkita, vai ostanko suosiolla kent armstrongit?? |
arppah8 08.10.2007 19:06:40 | |
---|
Terz! Onkos kellään tietoa noiden wilkinsonin kitaraosien laadusta. On meinaan kohta osien hankinta edessä. Kannattaako nuita wilkinsonin mikkejä edes harkita, vai ostanko suosiolla kent armstrongit?? Wilkinsonin mikeistä ei ole mitään käsitystä, mutta rautaosat taitavat olla ihan käypää tavaraa. Onpa sitä firman 2-point-tremoloa (muistaakseni VS100?) kehuttu parhaaksi ei-lukkovibratallaksi. Taitaa muuten Gotoh valmistaa nuo Wilkinsonit nykyään. I rather be a jerk than being hip like you. |
Corto 09.10.2007 07:52:41 | |
---|
"Float away, little butterfly. Just flutter away. I got a gig in Vegas." -Buddy |
Keke Urlaub 09.10.2007 08:27:50 | |
---|
Wilkinsonin mikeistä ei ole mitään käsitystä, mutta rautaosat taitavat olla ihan käypää tavaraa. Onpa sitä firman 2-point-tremoloa (muistaakseni VS100?) kehuttu parhaaksi ei-lukkovibratallaksi. Mun mielestä toi washburnissani oleva convertible-malli on vielä parempi, sekun muuttuu "kiinteäksi" kammen ollessa lepoasennossa. Tällöin bendit eivät muuta virettä! En tosin tiedä, valmistetaanko sitä vielä. |
Teijo K. 09.10.2007 14:04:36 | |
---|
Wilkinsonin mikeistä ei ole mitään käsitystä, mutta rautaosat taitavat olla ihan käypää tavaraa. Onpa sitä firman 2-point-tremoloa (muistaakseni VS100?) kehuttu parhaaksi ei-lukkovibratallaksi. Taitaa muuten Gotoh valmistaa nuo Wilkinsonit nykyään. Mulla on sekä Wilkinson by Gotoh, että ihan vaan Wilkinson rautaa bassoissa. Kummatkin ihan laatupelejä. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend. |
shovi 09.10.2007 15:17:39 | |
---|
Kyllä mä olen ollut ihan tyytyväinen Wilkinsonin Seth Lover -mikkeihin. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Twinkle 09.10.2007 16:04:23 | |
---|
Minulla on kans Wilkinsonin VS100 -talla tossa yhdessä kepakossa, toimii hienosti. On tosin ollut minulla vasta niin vähän aikaa, että mitään suurta arviota sen pitkäikäisyydesta en osaa sanoa. Laatupeli joka tapauksessa tuntuu olevan. |
Little Savage 11.10.2007 01:31:38 | |
---|
Kaksi strato tallaa olen ostanut. toinen on wilkinson ja toinen nimetön. Wilkinsonin tallassa on ruuvin reiät eri paikoissa kun mexico stratossa. Nimettömässä tallassa taas reiät on samoissa paikoissa. Tie jolla ei ole esteitä ei luultavasti johda mihinkään. |
d-e 11.10.2007 11:40:33 | |
---|
Vaihdoi juuri Epiphonen Klusonit Wilkinsonin Deluxe Klusoneihin.Asiallisen tuntuiset ovat,tosin tappi on lyhyenpuoleinen.Mx-Stratoon laitoin Wilkinsonin vintage tremolon.Erittäin hyvä verme sekin. "..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner |
mhelin 20.10.2007 23:46:56 (muokattu 20.10.2007 23:51:24) | |
---|
Ostin tuollaisen WVPSB vibratallan tuolta Ebayn kautta ( http://cgi.ebay.com/Wilkinson-WVPSB … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem ). Ei tullut kauheesti hintaa, 30,57 EUR postikuluineen. Laitan sen Squier-stratoon (halusin siihen teräsblokkitallan alkuperäisen tilalle) jossa yhtä leveä vibra mutta nuo kiinnitysruuvit ovat vähän eri paikoissa (pitää täyttää vanhat reiät ensin jollain puutapeilla tms.). Kannattaa muuten katsoa tuon myyjän muitakin tuotteita, jos hinta pysyy postikuluineen alle jonkun 45 EUR niin ei mene veroja eikä tullia. |
jra 23.11.2007 08:42:53 (muokattu 23.11.2007 09:26:59) | |
---|
Englannissa näyttäsi olevan halpissarjassa kovassa nosteessa Wilkinsonin osilla (mikit, tallat, virittimet ym.) varustetut 'Vintage' (sic) -merkkiset idän ihmeet (valm. kait Korea & Vietnam). Wilkinson on itse kait jollain tasolla mukana tuossa merkissä, ainakin kovasti myhäilee noilla alla olevilla sivuilla. Täällä osista: http://www.jhs.co.uk/wilkinsoninfo.html Edit: siirsin tästä tekstistä loput tuonne kitarakama-puolen Kiinan kitaroita käsittelevään ketjuun, kun ei vars. liity rakentamiseen. |
jukkasil 23.11.2007 12:37:14 | |
---|
Wilkinsonin lukittavia virittimiä (kaksi reikää tapissa, spelektroniikka noita myy Suomessa ainakin) olen kolmeen kitaraan pistänyt ja ovat ihan laatutavaraa, tolla yksinkertaisella kielenlukituksella saa kielet nopeasti myös vireeseen. Kitaranrakennusyritelmää: http://windyhilllguitars.blogspot.com/ |