Aihe: RR:ää puskee täältäkin
1
Zon
21.02.2006 19:57:09 (muokattu 21.02.2006 20:23:28)
Rhoadsia aloittelin viime syksynä minäkin.
Samaan putkeen voipi sanoa, että toissa syksynä aloitettu Les Kelly projektikin alkaa hiljalleen valmistua.

http://koti.mbnet.fi/kelly
Em mie tiijä, mie oon maalta.
Lethal_J
21.02.2006 21:17:58

nättiä on. Kelly on upea! Ja rhoadsista tulee varmasti upia. Mukava että päätit ottaa uuten projektiin vähän tuota arkista mustaa mukavemman värin :D
Campylobacter
22.02.2006 17:30:36
Hienoja tosiaan. Seuraavaksi sitten Kellystar. :)
"sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband
Zon
22.02.2006 17:39:55
nättiä on. Kelly on upea! Ja rhoadsista tulee varmasti upia. Mukava että päätit ottaa uuten projektiin vähän tuota arkista mustaa mukavemman värin :D

Musta musta on must. No joo, mutta onhan se fakta, että vaihtelua olla pitää. Sattui tosiaan jostain silmään tuo Mocking birdi ja väri näytti aika hyvältä niin siitä se sitten lähti.. Eipä ole mulle vastaan tullu tolla värityksellä olevaa RR:ää.

Campylobacter

Ei ole oikein minulle tuo Kellyn ja RR:n epäpyhä ristisiitos oikein minun silmään istunut joten saattaapi jäädä väsäämättä. ;)
Em mie tiijä, mie oon maalta.
Zon
21.02.2007 17:13:39
Huom! Olet kirjoittamassa yli 363 päivää vanhaan ketjuun!

Eli on vähän jäänyt raportointi vähemmälle tämän projektin osalta.

Jotain on kuitenkin tällävälin tapahtunut ja nyt on ensimäiset lakkakerrokset ruiskutettu. Täytyy sanoa, että lähempi tarkastelu kertoo ensikertalaisen olevan asialla, on meinaan jonkun verran noita valumia.

No homma jatkuu..

http://koti.mbnet.fi/kelly/rr/kuvat06/rr18.jpg
Em mie tiijä, mie oon maalta. Tiluttaisin jos osaisin, nyt mie teen polttopuita.
NRider
21.02.2007 18:42:52
Kehtaako tänne omasta rojektista kuvaa laittaakaan kun toiset saa näin upeeta jälkee aikaseks ja neck-thruuta ja itte en oo tehny kun bodyn omakätisesti? ;)
Zon
07.12.2007 08:37:50
Itsenäisyyspäivän kunniaksi, tuli ÄrÄr valmiiksi 6.12.07.

Kuva löytyy omat kuvat osastolta.
Em mie tiijä, mie oon maalta. Tiluttaisin jos osaisin, nyt mie teen polttopuita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)