Aihe: Kitaraverstas.fi kokemuksia
1
7atu
26.07.2024 14:00:05 (muokattu 26.07.2024 14:03:08)

Oletteko tilailleet kitaraverstas.fi soitinpuita ja muuta tarviketta? Onko toiminut hyvin?
https://www.kitaraverstas.fi/

Itse olen nyt melkeen kuukauden odotellut paria puutavaraa, mitkä oli verkkokaupassa "heti saatavilla". Sähköposteihin ei vastata ja puhelinkin on kiinni(olen yrittänyt tavoittaa perjantaisin 13-15 välillä, niin kuin niiden sivuilla lukee).
Jo alkuun, sopivien puiden tiedustelu oli jo todella vaikeaa ja noin kuukausi siinäkin meni ennen kuin sai mitään vastausta tiedusteluihin sopivista puupaloista.
Onkohan tämä nyt kusestusta, että tarviiko pyytää Klarnalta rahat takaisin, vai onko kesäloma kiireet vai muuten vaan huono asiakaspalvelu :/
"We're gonna rock this town, rock it inside out..."
Lego
26.07.2024 14:30:28
Yhden kerran olen tilannut, toinen pala oli väärä mutta palautus ja korvaava palikka tilalle hoitui sutjakkaasti. Lomia arvailisin mutta näistä olisi varmaan hyvä olla tieto jossain.
Jeszse
26.07.2024 19:44:17
Sen verran ko. kioskin tyyppejä tunnen että voin vannoa että ei ainakaan kusetusta.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
studio
27.07.2024 08:40:48
7atu: Oletteko tilailleet kitaraverstas.fi soitinpuita ja muuta tarviketta? Onko toiminut hyvin?
https://www.kitaraverstas.fi/

Itse olen nyt melkeen kuukauden odotellut paria puutavaraa, mitkä oli verkkokaupassa "heti saatavilla". Sähköposteihin ei vastata ja puhelinkin on kiinni(olen yrittänyt tavoittaa perjantaisin 13-15 välillä, niin kuin niiden sivuilla lukee).
Jo alkuun, sopivien puiden tiedustelu oli jo todella vaikeaa ja noin kuukausi siinäkin meni ennen kuin sai mitään vastausta tiedusteluihin sopivista puupaloista.
Onkohan tämä nyt kusestusta, että tarviiko pyytää Klarnalta rahat takaisin, vai onko kesäloma kiireet vai muuten vaan huono asiakaspalvelu :/

Samat kokemukset. Hommaan sain vauhtia kun otin yhteyttä Klarnaan ja ilmoitin että firma ei ole lähettänyt maksettua tuotetta.
7atu
29.07.2024 11:30:42

Täytyy odotella vielä pari päivää ja laitella viestiä sitten Klarnaan. Saahan noita puita muualtakin, mutta mielellään tukis Suomalaista firmaa jos palvelu vaan pelaisi paremmin.
teemuite
29.07.2024 13:51:37
Mä oon pari kertaa nyt vuoden aikana tilannu otelautoja. Tuli kahdessa päivässä tilauksen tekemisestä, ei mitään ongelmaa.
Onko tähän pakko laittaa jotain?
mhelin
31.07.2024 11:17:01
Pingailkaa Runopuusta, voihan olla vaikka sairaudesta tms. kyse...
7atu
01.08.2024 06:59:26 (muokattu 01.08.2024 07:00:23)

mhelin: Pingailkaa Runopuusta, voihan olla vaikka sairaudesta tms. kyse...

Täytyy koittaa tuolta!
Todella harmillista että eivät Kitaraverstaalla vaivaudu vastaamaan sähköpostiin ja puhelimeen:/ Klarnalle myös laitettu nyt tietoa tästä, että ei ole lähetetty tilattua tavaraa.
teemuite
01.08.2024 13:04:45
7atu: Täytyy koittaa tuolta!
Todella harmillista että eivät Kitaraverstaalla vaivaudu vastaamaan sähköpostiin ja puhelimeen:/ Klarnalle myös laitettu nyt tietoa tästä, että ei ole lähetetty tilattua tavaraa.

Kummallista tuo vastaamattomuus. En oo itsekään saanu puhelimella kiinni mutta sähköpostiin on vastattu pisimmillään päivän viiveellä.
Onko tähän pakko laittaa jotain?
7atu
05.08.2024 09:06:59

Nyt saatu yhteys viimein kitaraverstaaseen ja puolet tilauksesta tullut nyt(body). Puolet vielä puuttuu ja selvittelevät milloin saavat toisen puolen(kansi).
darkus
05.08.2024 20:44:43 (muokattu 05.08.2024 20:47:50)
Mulla on kans ihan paskat kokemukset ko. firmasta, aivan vasurilla pyöritetty homma. Kaikes kestää ja väärät tuotteet tulee tai paketit menee ristiin tuttujen kanssa, premium puut ei todellakaan ole sitä ja tulee mittoihin höylättynä mut valmiiks propellina.
MPU
31.08.2024 08:42:39 (muokattu 31.08.2024 13:26:04)
Minulla jäi yksi otelauta tulematta. Lähettivät todella vaalean ruusupuuotelaudan, lupasivat vaihtaa tummempaan vaan eipä ikinä tullut. Eivät vastaa sposteihinkaan. Pitäkööt tunkkinsa, ostan muualta.
Heikkoa on kotimaasta löytää otelautoja, harmi.
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
7atu
04.09.2024 13:29:25 (muokattu 04.09.2024 13:29:47)

Puolitoista kuukautta meni, että sain kaikki tilatut tuotteet. Eka ja vika kerta, kun tuolta tilaan enää mitään, koska euroopasta tulee paljon helpommalla...
Jeszse
04.09.2024 13:39:06
Onneks paikan päällä asioiminen toimii ku junan vessa
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)