Aihe: Pieni kysymys.
1
Korppukotka
20.02.2008 20:34:41
Niin että kysyisin sitä, että onko mahdollista rakentaa stratocaster mallinen kitara niin, että siinä olisi telecasterin tallat, mikit, sähkö- ja metalliosat?
Kysyn tätä siksi koska minua kiinnostaa tuo kitaroiden rakentaminen ja ajattelin että tuo oli "ehkä" helppo tehdä.
spyykko
20.02.2008 21:11:21

Niin että kysyisin sitä, että onko mahdollista rakentaa stratocaster mallinen kitara niin, että siinä olisi telecasterin tallat, mikit, sähkö- ja metalliosat?
Kysyn tätä siksi koska minua kiinnostaa tuo kitaroiden rakentaminen ja ajattelin että tuo oli "ehkä" helppo tehdä.

On mahdollista.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
tenkainen
21.02.2008 16:17:12

"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
töissätäällävaan
21.02.2008 17:24:23
Hienoja ideoita Palacastereille ! Olen itse miettinyt voisiko lyhytskaalaisesta 30" fender tai squierbassosta modata kaulan baritonille elikkä lapaan täyttää virityskoneistolle uudet reikien paikat ? Ja kaulan leveys kaulataskun alueelta.
Itselläni on menossa palastrato telen kaulalla maalaukseen. Kun siihen rakentelemiseen voi jäädä "koukkuun" :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)