Aihe: Marshall VS65R Juttuja?
1
pick 86
21.08.2009 15:19:55
Ostin ihan kakkosvahvistimeksi toiselle kämpälle tuollaisen vanhuksen..
En tie millasessa käytössä on ollut edellisellä ja onko mitään huoltoja tms tehty..
Onko mitään mainittavan arvoisia jippoja tässä pelissä mitkä olisi ihan hyvä tarkastuttaa/huollattaa tarpeen mukaan?
Elementin luulen olevan rosoisen soundin vuoksi ihan finaalissa mutta helpostikos tuon vaihtaa..

Ja jos nyt ei ihan ensimmäiseksi aleta puimaan sitä kuinka paska vahvistin tms.. niitä juttuja löysin jo haulla ihan tarpeeks:)
Se mitä minulta ei löydy, ei tarvita
Antti1
21.08.2009 15:23:01
If it's not broken don't fix it. Pätee myös tähän.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
msormune
21.08.2009 23:26:42
Ei minusta VS65R mikään paska vahvistin ole. Itse olen vedellyt treeneissäkin pienemmällä VS30R-vehkeellä. Särö kuullosti ihan kivalta kun pisti overdrive-kanavan kanssa Rat-pedaalin yhteistoimintaan, ja vahvistimesta treblen aika pienelle.
pick 86
22.08.2009 05:30:35
msormune: Ei minusta VS65R mikään paska vahvistin ole. Itse olen vedellyt treeneissäkin pienemmällä VS30R-vehkeellä. Särö kuullosti ihan kivalta kun pisti overdrive-kanavan kanssa Rat-pedaalin yhteistoimintaan, ja vahvistimesta treblen aika pienelle.

Joo ja kyllä tämä päihittää Marshallin MG:n.. mitä mulla ny muutamavuos sitte oli mg30dfx..
samantien
22.08.2009 11:53:53 (muokattu 22.08.2009 11:58:25)
Ihan hirveitähän ne on, mutta on tullu huomattua että ainaki paljon kestävämpiä kuin nykyiset edulliset marsut. Potikat alkaa rohiseen ja paukkuun yleensä ekana, mutta eivät yleensä vaadi mitään korjaustoimenpiteitä.

E: Siis ei pauku kuin potikkaa käännettäessä.
"haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu.
pick 86
22.08.2009 12:38:40
samantien: Ihan hirveitähän ne on, mutta on tullu huomattua että ainaki paljon kestävämpiä kuin nykyiset edulliset marsut. Potikat alkaa rohiseen ja paukkuun yleensä ekana, mutta eivät yleensä vaadi mitään korjaustoimenpiteitä.

E: Siis ei pauku kuin potikkaa käännettäessä.

Mistä mahtaa moinen ilmiö liittyen paukkumiseen johtua, kun jokuilta vahvistin oli päällä, kitarasta volat nollassa, ja kun sammutin olohuoneen valot (soittokamat olkkarissa) niin Marsu pamahti?
Toisella kertaa kun tein perään saman niin kuului pieni napsaus.. mutta taas kun anto olla hetken ja rämppäs valot taas pois päältä niin *POKS*?
Tympee Huttunen
22.08.2009 12:59:30
Musta noissa on ollut paljon kylmäjuotoksia ja ne alkaa jossain välissä paukkumaan ja pätkimään.
pick 86
22.08.2009 13:17:26
Mäkrö: Musta noissa on ollut paljon kylmäjuotoksia ja ne alkaa jossain välissä paukkumaan ja pätkimään.

Eli tuo on jonkinmoinen "tyyppivika vahvari"?
Hiulihei..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)