SURf 01.06.2006 09:19:29 | |
---|
Miten onnistuisi, en tajua sähköstä muuta kuin että se on sinistä ja se sattuu. Eli ihan perus AB kytkin johon haluaisin jonkin osoittamaan kumpaa piuhaa pitkin signaali etenee. Ledi? Tarvinnee patterin? Muita toteutuksia aiheelle? Nimimerkillä kysyvä tieltä eksyköön! ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Metal God 01.06.2006 09:45:50 (muokattu 01.06.2006 09:46:54) | |
---|
http://www.24.fi/keketron/abled.jpg Yksinkertaisin ratkaisu. DPDT kytkin , yksi vastus ja ledi. Hifistelijät voivat laittaa sitten kaksivärisen vilkkuvan ledin. Ja se 9 volttia ei satu. 300 V siitä helvetin suotokonkasta vahvarin poverissa sattuu :) e. tässä tapauksessa ledi palaa kun A on valittu "How much more black could this be? and the answer is: None ... none more black." : TARJOA RISOJA PEDAALEJA! |
SURf 01.06.2006 10:37:29 | |
---|
http://www.24.fi/keketron/abled.jpg Yksinkertaisin ratkaisu. DPDT kytkin , yksi vastus ja ledi. Hifistelijät voivat laittaa sitten kaksivärisen vilkkuvan ledin. Ja se 9 volttia ei satu. 300 V siitä helvetin suotokonkasta vahvarin poverissa sattuu :) e. tässä tapauksessa ledi palaa kun A on valittu Tattista vaan, pitää repästä auki toi pedaali, ja katsella sitä vähän notta miten toteuttaisi patterin laitot sun muut. Oletko kokeillut 300V? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Metal God 01.06.2006 12:12:41 | |
---|
Oletko kokeillut 300V? Olen. On niitä muitakin mutta ei niistä sen enempää "How much more black could this be? and the answer is: None ... none more black." : TARJOA RISOJA PEDAALEJA! |
Basshunter 02.06.2006 21:40:38 | |
---|
Miten onnistuisi, en tajua sähköstä muuta kuin että se on sinistä ja se sattuu Repesin! Aika hyvä.. - Itte ku tekkee, saa mieleisesä.. - |
SURf 08.06.2006 07:40:35 | |
---|
Repesin! Aika hyvä.. MTÄH! Eiks se sitten olekaan noin? ;) ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Sam 08.06.2006 12:09:24 | |
---|
|
Jucciz 13.06.2006 03:23:30 | |
---|
|
Gypsy 13.06.2006 18:08:31 | |
---|
http://jucciz.com/kuvia/g3/ab-box_guts.jpg Toi punanen patterilta lähtevä johto kannattaa juottaa siihen DC jakkiin niinkun tossa musikdingin kytkennässä näkyy. Sillon patteri katkee piiristä aina kun käytetään muuntajaa. |
Jucciz 13.06.2006 23:49:55 (muokattu 13.06.2006 23:50:43) | |
---|
Toi punanen patterilta lähtevä johto kannattaa juottaa siihen DC jakkiin niinkun tossa musikdingin kytkennässä näkyy. Sillon patteri katkee piiristä aina kun käytetään muuntajaa. Onhan se DC-jakissa kiinni, tuossa oikeanpuolimmaisessa korvakkeessa... vai mitä tarkoitit? Tosin yksi korvake on käyttämättä... silläkö sen kytkemisen saisi tehtyä? Jos, niin miten? Sinänsä tuolla ei ole mulle merkitystä, kun en kuitenkaan käytä sitä kahdella virtalähteellä yhtä aikaa, mutta olisihan se aina hauska oppia uutta. :) |
Gypsy 14.06.2006 01:12:31 | |
---|
silläkö sen kytkemisen saisi tehtyä? Jos, niin miten? Toi nasta joka sulla on käyttämättä (se nuoli musikdingin kytkiksessä), on semmonen, että aina kun muuntaja ei oo jakissa niin se on yhteydessä tohon nastaan jossa sulla on patterilta tuleva johto ja vastus. Eli jos patterilta tuleva johto laitettais tohon käyttämättömään nastaan, patterilta kulkis noitten nastojen kautta virta pedaalille sillon kun jakissa ei oo muuntajaa. Sitten kun laitetaan muuntajan plugi sisään, toi yhteys katkee, plugi nostaa nyt käytössä olevan nastan irti tosta käyttämättömästä. Eli patteri poistuu piiristä ja muuntaja tulee tilalle. |
Sammo 22.10.2009 14:32:31 (muokattu 27.10.2009 12:47:25) | |
---|
Pikkasen otsikon vierestä mutta löytyi haulla: Haluaako joku koota minulle tämän: http://www.musikding.de/product_info.php/products_id/1342/language/en Maksan luonnollisesti rakennussarjan ja kotelon, postitukset ja korvauksen työstä. Ei varmaan olisi vaikea tehdä itsekään, joo, mutta mulla ei ole kolvia lukuun ottamatta tarvittavia työkaluja (pora?) eikä hirveästi aikaakaan ennen ensi vuotta. Rohkeasti yhteyttä pikaviesillä jos kiinnostaa! EDIT: Auttava käsi löytyi joten Iso Kiitos s151669:lle !! "Where are we going, and why am I in this handbasket?" |