Moi. tepetus: Onko tietoa paljonko miksereiden gooseneck "bnc-liitännästä" tulee jännitettä? Eli onko esim 12 v jolloin voisin rakentaa itse kyseiseen liitäntään valaisimen räkille? Riippuu mikseristä, eli tieto löytyy mikserin käyttöohjekirjasta. Jos liittimen vieressä ei asiaa lue, samasta paikasta löytyy myös tieto siitä onko ko. bnc valoa, tb-mikkiä, vai jotain muuta käyttötarkoitusta varten. RTFM siis auttaa tässäkin tapauksessa. Itse kyllä ratkaisisin räkkivalon jännitteensyötön jollain muulla tapaa, mutta kaipa tuohonkin lähestymistapaan löytyy syynsä. T:Samuli |
basisti1971: Moi.
Riippuu mikseristä, eli tieto löytyy mikserin käyttöohjekirjasta. Jos liittimen vieressä ei asiaa lue, samasta paikasta löytyy myös tieto siitä onko ko. bnc valoa, tb-mikkiä, vai jotain muuta käyttötarkoitusta varten. RTFM siis auttaa tässäkin tapauksessa. Itse kyllä ratkaisisin räkkivalon jännitteensyötön jollain muulla tapaa, mutta kaipa tuohonkin lähestymistapaan löytyy syynsä. T:Samuli Kyseessä on bnc valaisimen liitäntä mutta manuaali ei kerro paljonko sieltä tulee jännitettä. edit tämä selvisi mikseritestin kautta netistä: "Additionally, a BNC connector allows a 12V gooseneck lamp to be fitted a feature mainly of benefit in live applications" |