Hei!! Olen tänhetkisessä projektissani edennyt niin pitkälle, että mielessä pyörii jo seuraava proggis :P Ja ajatuksissa ois siis Jaguar-mallinen basso. Kyseisen malliseen kitaraan olen kyllä löytänyt rutkasti piirustuksia, mutta bassoon en. Joten jos jollakin ne löytyy, kiittelisin kovasti! Muuten täytyy tehdä niinkuin tämänhetkisessä projektissa: kuva netistä -> skaalaus -> printtaus ja eiku soveltamaan! Basisti, ei siitä mihinkä pääse... |
joseplluissans: Hei!! Olen tänhetkisessä projektissani edennyt niin pitkälle, että mielessä pyörii jo seuraava proggis :P Ja ajatuksissa ois siis Jaguar-mallinen basso. Kyseisen malliseen kitaraan olen kyllä löytänyt rutkasti piirustuksia, mutta bassoon en. Joten jos jollakin ne löytyy, kiittelisin kovasti! Muuten täytyy tehdä niinkuin tämänhetkisessä projektissa: kuva netistä -> skaalaus -> printtaus ja eiku soveltamaan! Jos ei piirustusta mistään löydy, niin yks vaihtoehto on, että skaalaat sitä kitaran piirustusta vähän suuremmaksi, niin saat ainakin muodon kohdalleen, mikkien ja tallan osalta ei taida paljoa yhtymäkohtia olla. "Jokainen huone (tai basso) on jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala" -Hebrealaiskirje 3:4 (lisäys oma) |
blundstone: Itse printtasin muutaman pdf:n kokeeksi ja vaikuttivat asiallisilta mutta aina kannattaa varmistaa. Joo, printtasin ja vertailin stratoon ja vaikuttaa ihan hyvältä. Täytyy viel mitata mensuuri... Basisti, ei siitä mihinkä pääse... |