aon 04.02.2003 21:08:43 (muokattu 05.02.2003 21:23:17) | |
---|
Laittakaapas niitä kuvia niihin omista laukuistanne, kun en enää muista osoitteita. Kun olen suunnitellut tuommoista, ja pähkäilen nyt sitä, että kannattaako sinne tehdä erillinen nostettava lauta, kannen puolen sivut paljon pidemmiksi kuin pohjan vai irrotettavat kyljet? Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
fridgebuzz 05.02.2003 09:01:13 | |
---|
Laittakaapas niitä kuvia niihin omiin laukkuihinne, kun en enää muista osoitteita. Kun olen suunnitellut tuommoista, ja pähkäilen nyt sitä, että kannattaako sinne tehdä erillinen nostettava lauta, kannen puolen sivut paljon pidemmiksi kuin pohjan vai irrotettavat kyljet? En kyllä ymmärtänyt sanaakaan kysymyksestäsi, mutta yritetään silti :-) Eli: mulla on lauta, jossa on pedaalit kiinni nippusiteillä. About 90x35cm. Lautaan tulee kansi, jonka kiinniollessa sisällä on tilaa sellainen about 15cm. Kansi tulee kiinni siihen lautaan sellaisilla lukoilla. Kannen sisäpuolella on vaahtomuovia. Kannessa on kahva, josta keissiä kannetaan. Sivut, kyljet? I've no idea. "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |
aon 05.02.2003 21:25:42 (muokattu 05.02.2003 21:26:16) | |
---|
Samoilla jäljillä taidetaan olla. Ilmaisin itseäni graafisesti ja piirsin kuvan suunnitelmastani (CAD, ya know) http://koti.mbnet.fi/anttinyk/kuvat/pedalcase.jpg Eli nuo auki-kuvassa takana näkyvät hommelit on sellaiset saranoiden toiset puolet. Kansi sitten vaan otetaan soitettaessa pois saranoilta. Sivuillekin voisi laittaa tuollaiset salvat, niin pysyisi tukevammin kiinni. Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
aon 05.02.2003 22:13:19 (muokattu 05.02.2003 22:13:33) | |
---|
Niin muuten, mistäs pirusta sitä kulmaprofiilia saikaan, kun en löydä sitä threadia, missä oli linkki. Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
Läpistö 10.02.2003 14:57:57 | |
---|
Samoilla jäljillä taidetaan olla. Ilmaisin itseäni graafisesti ja piirsin kuvan suunnitelmastani (CAD, ya know) http://koti.mbnet.fi/anttinyk/kuvat/pedalcase.jpg Eli nuo auki-kuvassa takana näkyvät hommelit on sellaiset saranoiden toiset puolet. Kansi sitten vaan otetaan soitettaessa pois saranoilta. Sivuillekin voisi laittaa tuollaiset salvat, niin pysyisi tukevammin kiinni. Moro! Mulla on just samanlainen tekeillä, pohja jo valmis! :D |
aon 10.02.2003 16:50:38 | |
---|
Enpä viitsinyt ainakaan vielä rakentaa, kun olivat puukeskuksessa niin vittumaisella tuulella. Ostin sitten K-Raudasta sellaisen alumiinisalkun, ja käytän sitä. Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
WilleK 11.02.2003 11:39:58 | |
---|
Ostin sitten K-Raudasta sellaisen alumiinisalkun, ja käytän sitä. Mitä maksoi? |
Tumppi38 11.02.2003 13:03:24 | |
---|
Niin muuten, mistäs pirusta sitä kulmaprofiilia saikaan, kun en löydä sitä threadia, missä oli linkki. MOi ! http://www.raitotuote.fi/ kokeile tuolta.... There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
midprice 11.02.2003 14:28:37 | |
---|
Samoilla jäljillä taidetaan olla. Ilmaisin itseäni graafisesti ja piirsin kuvan suunnitelmastani (CAD, ya know) http://koti.mbnet.fi/anttinyk/kuvat/pedalcase.jpg Eli nuo auki-kuvassa takana näkyvät hommelit on sellaiset saranoiden toiset puolet. Kansi sitten vaan otetaan soitettaessa pois saranoilta. Sivuillekin voisi laittaa tuollaiset salvat, niin pysyisi tukevammin kiinni. Kappas, näyttääpi ihan meikäläisen pedaalisalkulta. Mulla vaan on aika tarkkaan räätälöity digitechille tuo loota. Saranasysteemi toimii siten, että kantta kun aukaisee tarpeeksi, niin kansi irtoaa. |
Tomtom 11.02.2003 15:23:53 | |
---|
Pistähän Sarana alusalkun hintaa ja kuvaa tulemaan! Kiinnostaa kovasti, koska em. Raitotuotteelle on kohtapuoliin tilaus menossa, jollei löydy salkkua tai vastaavaa valmista viritelmää.. Löysitkö eri kokoja, kuinka korkeat laidan kannessa ( eli tässä tapauksessa kai pohjassa) on jne.. äärimmäisen tärkeää tietoa!! |
blackambulance 11.02.2003 16:15:11 (muokattu 11.02.2003 16:15:45) | |
---|
T-kaupassa on myytävänä CD-kuljetusboksi, jossa irrotettava kansi (muistaakseni 65€), vaikka onhan tuollakin hintaa... Paljonko maksaa muuten pelkät osat suunnilleen? |
aon 11.02.2003 21:31:21 (muokattu 11.02.2003 21:33:52) | |
---|
Pistähän Sarana alusalkun hintaa ja kuvaa tulemaan! Kiinnostaa kovasti, koska em. Raitotuotteelle on kohtapuoliin tilaus menossa, jollei löydy salkkua tai vastaavaa valmista viritelmää.. Löysitkö eri kokoja, kuinka korkeat laidan kannessa ( eli tässä tapauksessa kai pohjassa) on jne.. äärimmäisen tärkeää tietoa!! OVH 25€, tinkasin pienten kolhujen ja tummien jälkien takia kahteenkymppiin. Kooltaan suunnilleen (LxSxK)42,5cm x 30,5cm x 13cm. On muitakin kokoja, vaan ei juuri sillä hetkellä varastossa, isompaa ja pienempää. Kansi on 5cm korkea, eli se pohjaosa, jossa ne pedaalit ainakin mulla sijaitsevat on 8cm korkea. Kuvaa en nyt tähän hätään saa. Ja ne pedaalit eivät sitten mulla ole kiinni missään salkusta pois nostettavassa laudassa, vaan tämä on aivan puhtaasti roudaustarkoituksiin tällä hetkellä, virittelen sitten joskus jotakin. Pakkaan pedaalit, piuhat, korvatulpat, virittimen, ym. sälän laukkuun, ja puran sitten pois treenikämpällä, ja parin viikon päästä keikalla taitaa myös näin päästä käymään. Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
Keppi 12.02.2003 11:27:14 | |
---|
OVH 25€, tinkasin pienten kolhujen ja tummien jälkien takia kahteenkymppiin. No sähän oot oikein sijoittanu tohon!=) Itse löysin kirppikseltä suunnilleen samankokoisen salkun. Siis ihan tällasen, missä papereita kuljetetaan. Makso peräti 3 euroo.=) No nokihan toi sun tekeleesi on varmasti lujempaa tekoo, mutt mulla nyt oli ihan vaan tarkoitus, ett pedaalit pysyy koossa ja ne voi kätevästi siirtää paikasta A, paikkaan B. Mä taas laitoin itse pedaalilaudan salkunkanteen kiinni. Yritin ettii sellasia irrotettavia saranoita, mutt kun ei löytyny sopivia, niin tein salkun omista saranoista irrotettavat. Toimii nyt just samalla tavalla, ku toi sun aijemmin piirtämäs esimerkki. Erittäin toimiva peli ja on osottautunut käteväksi! Juuup! |
basspete 13.02.2003 16:16:04 | |
---|
Bändin kotsivuilta löytyy kuva alumiinisalkkuun rakennetusta pedaalisalkusta. efektit on kiinni nippusiteilla tai velcrolla. virta kulkee välipohjan alla. kuva on kyllä vanhentunut mutta idea hyvä..HäH. Komsii Kosmaa !! |
Fortune 13.02.2003 19:59:11 | |
---|
OVH 25€, tinkasin pienten kolhujen ja tummien jälkien takia kahteenkymppiin. Kooltaan suunnilleen (LxSxK)42,5cm x 30,5cm x 13cm. ... Tuo maksaa Espoon keskuksen K-raudassa muistaakseni 16 euroa ihan ovh:na. Aikamoiset hintaerot..
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
aon 13.02.2003 21:53:43 | |
---|
Tuo maksaa Espoon keskuksen K-raudassa muistaakseni 16 euroa ihan ovh:na. Aikamoiset hintaerot.. No juu, mutta ei viitti sinne saakka lähteä neljän euron hintaeron takia salkkua ostamaan.
Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
Tomtom 14.02.2003 14:50:01 | |
---|
Kun löytäisi jostain vielä laukun, jonka mitat on minimi 60x 50 ja "syvyys" rontti 10cm, niin johan olis peli. Nuo K-Rautojen vermeet tahtoo olla liian pieniä vähänkään suuremmallle arsenaalille.. |
Pahisguy 14.02.2003 15:09:08 | |
---|
Mulla on pariki nuita alumiinisalkkuja roudaukseen ja työkaluille, eikä ne tääläkään oo ikään yli 16e maksanu. Lukot nuisa on aivan paskat, voivat jääjä jumiin, jonka jälkeen aukeavat tiukalla peukalo.etusormi otteella ja väännöllä... Saisavat olla vähä leviämpiä, menis suoraan 2U räkkikamat sisään, ei tarttis ite rakennella laukkuja nupeille. ...Tätä joutilasta kavahtakaa... |
sormunen 14.02.2003 16:06:06 | |
---|
Tuo maksaa Espoon keskuksen K-raudassa muistaakseni 16 euroa ihan ovh:na. Aikamoiset hintaerot.. Katsopas kahvaa, lukkoa, saranoita, sisuksia ja raaputa "alumiinia". Saa sivareitakin eurolla. Miksi mennä maksamaan satasta vanhassa rahassa, kuten itse ammoin tein. "Älä pilaa päivääsi huonoilla työkaluilla", sanoi tutun asentajan faija ja paiskasi poikansa työkalut jonkkaan.
|
Fortune 14.02.2003 18:25:35 | |
---|
Katsopas kahvaa, lukkoa, saranoita, sisuksia ja raaputa "alumiinia". Saa sivareitakin eurolla. Miksi mennä maksamaan satasta vanhassa rahassa, kuten itse ammoin tein. "Älä pilaa päivääsi huonoilla työkaluilla", sanoi tutun asentajan faija ja paiskasi poikansa työkalut jonkkaan. Mutta idea olikin vain se, että _sama_ laukku maksoi kahdessa eri K-raudassa 16e ja 25e. Tottahan laatu maksaa, mutta ei korkeampi hinta tee halvasta tavarasta laatua.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |