Aihe: Saatanan riivaama tonepotikka
1
geeta shredda
25.02.2003 18:05:47
prozektikitaran tonepotikka taitaa olla rikki. todennäköisempi selitys tosin on että olen itse mennyt ryssimään asennuksen kun en elektroniikasta mitään ymmärrä. Elikkäs ongelman tuntomerkit : Signaali on hiljainen. Niin hiljainen ettei säröydy juuri ollenkaan vaikka gainit on täysillä. volumepotikkaa kun kääntelee saattaa myös kitara mennä mykäksi ja potikkaa aikansa ravistelemalla ääni palautuu (hiljaisena). kaikki juotoksen on PÄÄLLISIN puolin kunnossa. Whadda do?
Tumppi38
26.02.2003 08:34:13
prozektikitaran tonepotikka taitaa olla rikki. todennäköisempi selitys tosin on että olen itse mennyt ryssimään asennuksen kun en elektroniikasta mitään ymmärrä. Elikkäs ongelman tuntomerkit : Signaali on hiljainen. Niin hiljainen ettei säröydy juuri ollenkaan vaikka gainit on täysillä. volumepotikkaa kun kääntelee saattaa myös kitara mennä mykäksi ja potikkaa aikansa ravistelemalla ääni palautuu (hiljaisena). kaikki juotoksen on PÄÄLLISIN puolin kunnossa. Whadda do?

Zekkaa tosta standardi johdotukset onko samanlaiset ? jos on niin sitten potikka uusintaan (tone ei normaalisti kytkettynä vaikuta volumeen muuta kuin yläpään aluella joten jotain matoja tuossa kytkennässäsi on).
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
Tumppi38
26.02.2003 08:34:41
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
geeta shredda
26.02.2003 11:53:12 (muokattu 26.02.2003 11:54:51)
-tuplana tuli juttu-
geeta shredda
26.02.2003 11:53:44
Nyt mulla tuli paha ajatusvirhe tuohon kirjoitukseen. Tonepotikasta ei ollut tarkoitus puhua mitään, vaan nimenomaan volume on se joka temppuilee. Tonejen käänteleminen vaikuttaa aivan normaalisti. Saatanan riivaama tietokone? Tai käyttäjä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)