Aihe: Celestion Line6:seen.
1
turtsi
23.01.2003 12:41:15
Lueskelin 'vanhoja' artikkeleita kaijuttimen vaihdosta Line6:toseen, siellä oli eräs vaihtanut Lineen Celestionin
kaijuttimen ja sanoi soundin parantuneen. Jutuissa ei selvinnyt että mikä malli Celestioneista olisi sopiva, onko OHMi:luku tärkeä ja
tarviiko line jonkun ohjelmapäivityksen kajarivaihdoksen vuoksi. Omani on tämä ns. vanhempi Fleku2 jossa on Linen oma kaijutin. Tykkään kyllä linen soundista, muttä ainahan
uudistus kiinnostaa.
linesiks justsiks
23.01.2003 23:08:55
Lueskelin 'vanhoja' artikkeleita kaijuttimen vaihdosta Line6:toseen, siellä oli eräs vaihtanut Lineen Celestionin
kaijuttimen ja sanoi soundin parantuneen. Jutuissa ei selvinnyt että mikä malli Celestioneista olisi sopiva, onko OHMi:luku tärkeä ja
tarviiko line jonkun ohjelmapäivityksen kajarivaihdoksen vuoksi. Omani on tämä ns. vanhempi Fleku2 jossa on Linen oma kaijutin. Tykkään kyllä linen soundista, muttä ainahan
uudistus kiinnostaa.

Mutta eikös flextone II ole juuri se päivitetty, uudempi malli.?
Ja siinä ensimmäisessä flextonessa käytetään Eminencen valmistamia kaiuttimia
Fortune
23.01.2003 23:10:47

Mutta eikös flextone II ole juuri se päivitetty, uudempi malli.?
Ja siinä ensimmäisessä flextonessa käytetään Eminencen valmistamia kaiuttimia

Käsittääkseni Flextone kakkosen eka versio oli Eminenceillä ja se updeitattiin sitten 2.4:seksi ja Celestioneihin.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
linesiks justsiks
23.01.2003 23:13:13
Niin ja luulisi että Line6:n väki on laittanut sellaiset kaiuttimet vahvistimeensa, jotka siinä toimii ja hyvältä kuulostaa.
Mutta se on sitten eri asia jos kaiuttimen vaihdolla hakee juuri jotain erikosempaa saundia.
Itse en Line6:seeni menisi kaiuttimia vaihtamaan.
Fortune
23.01.2003 23:17:13
Niin ja luulisi että Line6:n väki on laittanut sellaiset kaiuttimet vahvistimeensa, jotka siinä toimii ja hyvältä kuulostaa.
Mutta se on sitten eri asia jos kaiuttimen vaihdolla hakee juuri jotain erikosempaa saundia.
Itse en Line6:seeni menisi kaiuttimia vaihtamaan.

Mutta uusissa Linekuutosissa on Celestionit siis. Elikä hyvääkin voi aina parantaa.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
turtsi
25.01.2003 21:41:45
Mikäkähän Celestion malli niissä uusimmissa on?
Totuus löytyy kaurapuurosta!
Tumppi38
28.01.2003 09:13:20
kaijuttimen ja sanoi soundin parantuneen.

Joo, minähän se olin tuota en muista kajarin tyyppiä mutta zekkaan tuon kunhan kerkiän. Ohmit pitää olla samat eli 8 tässä tapauksessa mutta ohjelmallista muutosta ei tullut koska homma hoitui pelkällä HW muutoksella ;-) Soundi parani huomattavasti koska se Eminence on ihan pas...
hrududum
28.01.2003 19:54:27
Mikäkähän Celestion malli niissä uusimmissa on?

Celestion G12P-80
Tumppi38
29.01.2003 09:19:22
Joo, minähän se olin tuota en muista kajarin tyyppiä mutta zekkaan tuon kunhan kerkiän.

Joopa löytyihän se eli laitoin tuon eminencen tilalle Celestionin G12H-100CE elementin ja soundi parani oleellisesti.
tulus
29.01.2003 16:19:44

Celestion G12P-80

Jaha, minä olen lukenut näin:

"They are G12h-90's.
G= guitar
12= 12"
H= heavy magnet
90= 90 watts RMS
I like the sound of the Celestions way better than the Eminence. They seem to be able to handle the bottom end a little better. Plus they arent as "scooped" as they Eminence, which will cut through in a live situation. "
hrududum
04.02.2003 19:57:26
Celestion G12P-80

Jaha, minä olen lukenut näin:

"They are G12h-90's.
G= guitar
12= 12"
H= heavy magnet
90= 90 watts RMS
I like the sound of the Celestions way better than the Eminence. They seem to be able to handle the bottom end a little better. Plus they arent as "scooped" as they Eminence, which will cut through in a live situation. "

Ai. No minun FlekuII:ssa kuitenkin on tuollainen G12P-80.
Jucciz
31.07.2003 14:55:21
En mä kyllä jaksa uskoa että edes hyvät Celestionit pelastaisivat kokonaisuutta.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)