Aihe: tremolon modistus
1
zorro
16.08.2003 17:39:44
onnistuuko saamaan vahmemman konekyvääri efektin vaihtamalla wave tai dephti potikan joksiki korkeampi arvoseksi potikaksi? kyse on bossin tr-kakosesta..

mulla ei ainakaan hirviän vahvasti tykytä jos ne on täysillä
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
zorro
26.08.2003 21:25:20
joku vois vastata tähän.
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
fridgebuzz
28.08.2003 01:06:42

Vähän veikkaisin että ei voi potikanvaihdolla tuota korjata. Myy pois se, osta vaikka tollanen Danon Tuna Melt, jos ei pienuus ja muovisuus haittaa. (Itsellä toiminu jo about 3 vuotta ongelmitta, lähtee ne konekiväärisoundit!)
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
kivi
29.08.2003 09:05:57 (muokattu 29.08.2003 09:07:29)
Schallerin tremolopedaalejahan on modattu nopeammiksi kautta aikojen. Joku vastus niihin laitettiin, ja sillä saatu jonkin potikan arvoa lisää (tai mahdollisesti rinnankytkennässä vähemmän), olen ymmärtänyt. Ovat näetsen alun alkaen aika hitaita.

Hm. En tiä. Omani on modaamaton, joten pitää varmaan napata se Hemmolla käydessä matkaan, ja verrata, hänellä kun on modattu. Näkee mitä oikeasti on vaihtunut.

Toisaalta, kaipa se päättelemälläkin selviää, kun katselee miten piuhat menee. Sitten eiku kokeillen.

EDIT. On sen verran yleinen kytkentä, ilmeisesti, että saattaa jopa löytyä netistä skeemat. Jos joku vaan keksii sen oikean hakusanan ja sillä löytää, olen itsekin kiinnostunut...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)