Insane Kane 15.09.2003 13:33:23 | |
---|
Tietääkö kukaan miten tehdä tuollainen kitaraan laitettava gain boosteri. Esim EMG tai jackson tyylinen? Löytyykö netistä ohjeita? Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!! |
P2 15.09.2003 14:25:53 | |
---|
Tietääkö kukaan miten tehdä tuollainen kitaraan laitettava gain boosteri. Esim EMG tai jackson tyylinen? Löytyykö netistä ohjeita? www.generalguitargadgets.com sieltä boosters & routers ja stratoblaster. Mulla oli stratossa tollanen jonkun aikaa mutta kyllästyin aika pian, ei ollu mulle sopiva, tuo gainia reilusti lisää. Rakentamiskustannukset n. 8e, olettaen että kolvi pysyy kourassa. |
maniac4ever 15.09.2003 19:32:06 | |
---|
Voisitteko suositella mitään noista mitä tolla sivulla on. Pitäis saada säröä mutta ei kuitenkaan kauheen paljoa. Silleen niinku jossakin rakkaus lauluissa on. |
P2 15.09.2003 20:19:49 | |
---|
Voisitteko suositella mitään noista mitä tolla sivulla on. Pitäis saada säröä mutta ei kuitenkaan kauheen paljoa. Silleen niinku jossakin rakkaus lauluissa on. Siis säröefektiä etsit? Koitapas vaikka sitä distortion +:aa, Randy Rhoadskin käytti. |
Insane Kane 16.09.2003 07:55:48 | |
---|
JAhaa, stratoblasterin tekoon. Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!! |
kassu_90 16.09.2003 15:33:13 | |
---|
Jumala! Suomentakaa pliis mulle jotain yksinkertaista väsäämistä, kun mä en edes tiedä mitä ne komponentit on suomeksi, niin paha on lähteä niitä ostamaan. Hirveä hinku jotain on rakentaa, taito kyllä löytyy, pienempänä on tullut muutama vuosi pyörittyä elektroniikkakerhoissa ym.. |
P2 16.09.2003 15:53:35 | |
---|
Jumala! Suomentakaa pliis mulle jotain yksinkertaista väsäämistä, kun mä en edes tiedä mitä ne komponentit on suomeksi, niin paha on lähteä niitä ostamaan. Hirveä hinku jotain on rakentaa, taito kyllä löytyy, pienempänä on tullut muutama vuosi pyörittyä elektroniikkakerhoissa ym.. Eipä siinä hirveesti tarvi suomennella, itse olen tulostanut bill of materials -tekstin, kiikuttanut sen elektroniikkakauppaan ja sanonut, että antakaa mulle noi. |