Mikko Kankaanpää 04.09.2003 13:40:33 | |
---|
Terve, Onko tietoa Cordial CIK122 kaapeli laadusta? Kokemuksia? Tarves olisi tehdä kerralla itselle ja ehkäpä muillekkin läjä piuhoja.Tuo on edullista ja saatavuus hyvä. Mikko |
lassim 13.09.2003 22:09:12 | |
---|
Joo tosi hyvä hinta/laatusuhde.ja siihen vaan Neutrikin liittimet kaveriks ja kunnon juotokset niin ei oo häiriöitä. Itelläni on 10metrin piuha bassos ei mitään surinoita. |
Fortune 16.09.2003 19:45:33 | |
---|
Tuota kaapelia on räkkipiuhoituksissani eikä ole ollut valittamista. Kitarapiuhanakin on yksi eikä ole vielä pätkinyt (Neutrikeja on kaverina minullakin), ainoastaan tuo letkun pehmeys arveluttaa, mutta en ole löytänyt vielä irtotavarana (no joo, en ole aktiivisesti edes etsinyt) semmoista jämerämpää kaapelia, jota esim. Lifelineissä on. Mistäköhän semmoista muuten saisi (merkki ja koodi)? |
kassu_90 16.09.2003 22:00:53 | |
---|
Ei sinänsä kuulu asiaan, mutta kysyn nyt kun kaapeleista puhutaan. Ostin tossa pari viikkoa sitten Planet Wavesin kaapelin (20€) ja myyjä sanoi että parempaa kaapelia sä et löydä. Pitikö paikkansa? |
kivi 16.09.2003 22:31:14 (muokattu 16.09.2003 22:34:59) | |
---|
Ostin tossa pari viikkoa sitten Planet Wavesin kaapelin (20€) ja myyjä sanoi että parempaa kaapelia sä et löydä. Pitikö paikkansa? Kuule, mulla olis hyvä silta Hakaniemessä. Et tahtois ostaa? :-) Cellon tms. kultakorvamerkkien kaapeleista voi jotain noin lesoa sanoakin. Tuohon ei oo varmaan merkitty edes äänen oikeaa kulkusuuntaa... Mutta ehkä se on riittävän hyvä. Hinta on ainakin jopa vähän halvempi, kuin mitä mun omat piuhat itse koottuina maksaa. |