Aihe: Videonauha
1
Jykki
24.11.2003 10:13:56

En tiedä, onko täällä ollut vuosia sitten jo puhetta, mutta löysin kirjastosta videonauhan kitaran säädöistä, nauhojen viilauksesta yms, ja tekijänä, olikohan se Varve Oy Jyväskylästä.
Suomen kielinen, vähän sillälailla liikuttava toteutukseltaan, mutta minusta paljon asiaa, ja ainakin itse opin siitä paljon.
Mikäli oikein muistan, nauha on jo muutaman vuoden ikäinen, mutta eihän asia ole mihinkään vanhentunut.

Suosittelen.

Jykki
Kassu
24.11.2003 18:14:18
En tiedä, onko täällä ollut vuosia sitten jo puhetta, mutta löysin kirjastosta videonauhan kitaran säädöistä, nauhojen viilauksesta yms, ja tekijänä, olikohan se Varve Oy Jyväskylästä.
Suomen kielinen, vähän sillälailla liikuttava toteutukseltaan, mutta minusta paljon asiaa, ja ainakin itse opin siitä paljon.
Mikäli oikein muistan, nauha on jo muutaman vuoden ikäinen, mutta eihän asia ole mihinkään vanhentunut.

Suosittelen.

Jykki

Ja nimi oli..?
Fortune
24.11.2003 19:40:51 (muokattu 24.11.2003 19:41:50)
Ja nimi oli..?

Löytyi tämmöinen kirjastotietokannasta jostakin:

Kitarat kuntoon / kitarat korjasi Esa Hokkanen. - 1 videokas. (VHS) 87 min : vär.
Jyväskylä : Varve, 1998

EDIT: Löytyy pk-seudun kirjastoistakin, Pasilassa näkyy olevan ihan hyllyssäkin.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Juzzu
25.11.2003 07:24:45
Pitäiskin käydä Varvella ihan paikan päällä mulkoilemassa, josko vaikka jonkun löydön tekisi.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
pdj
25.11.2003 12:09:40
Joo mä sain vasta ruotsalaisen mun mielestä pätevän videon kitaran rakentamisesta.

Voitas varmaan tehdä vaihtarit jos kopioidaan nauhat toisillemme siis nauha nauhasta?

Siinä on muuten yks suomalainen soitinrakennus video samassa. Katon uudestaan nauhan...palataan!
jarmos
28.11.2003 10:53:28
Löytyi tämmöinen kirjastotietokannasta jostakin:

Kitarat kuntoon / kitarat korjasi Esa Hokkanen. - 1 videokas. (VHS) 87 min : vär.
Jyväskylä : Varve, 1998

EDIT: Löytyy pk-seudun kirjastoistakin, Pasilassa näkyy olevan ihan hyllyssäkin.

Kävin sen lainaamassa, ihan ok, mutta olis pitäny katsoa se jokunen vuosi sitten, nyt ei mitään ihmeellistä, mutta kyllä siitä varmaan alkava säätelijä löytää paljonkin apua.
Suosittelen.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)